پیشکسوتان برتر مسابقات انتخابی به رقابت های جهانی اعزام شدند

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت:نفرات اعزامی به رقابت های کشتی پیشکسوتان قهرمانی جهان از دِل رقابت های انتخابی به دوبنده تیم ملی رسیدند.

به گزارش ایسکانیوز،حمید بنی تمیم نایب ریس فدراسیون کشتی، قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های جهانی پیشکسوتان را به تمامی موسپیدان کشتی تبریک گفت و اظهار داشت : امسال نفرات اعزامی به رقابت های جهانی، صرفاً از میان نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور، که در واقع انتخابی تیم ملی رقابت های جهانی نیز محسوب می شد، انتخاب شده بودند.
وی ادامه داد: نفرات تیم های اعزامی با روند اداری و اجرایی دقیقی، تمامی امور مربوط به اعزام خود را انجام داده و با نظم و انضباط مناسبی در مسابقات شرکت کردند.
بنی تمیم تصریح کرد: خوشبختانه هم در کشتی آزاد با کسب22 مدال و هم در کشتی فرنگی با 12 مدال در پنج گروه سنی، طبق مقررات اتحادیه جهانی کشتی، تیم های ایران به مقام قهرمانی جهان رسیدند.
وی با قدردانی از کلیه ارگان های ذیربط در مورد اعزام تیم های اعزامی به بلغارستان، خاطر نشان کرد: از مسئولان کمیته پیشکسوتان، کادرهای فنی ذیربط، سرپرست تیم های ملی و کلیه پیشکسوتان اعزامی که حضوری ارزشمند و مناسب در مسابقات جهانی داشته اند، تشکر می کنم.

607

کد خبر: 847636

وب گردی

وب گردی