برگزاری یادواره شهدای دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان به برکت خون شهداست.

به گزارش ایسکا نیوز،آرمین محمودی در یادواره شهدای دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بدون شک حضور پیکرهای مطهر شهدا و برگزاری یاد و خاطره شهدا در دانشگاه‌ها نمادی از ایثار، مقاومت و ارزش‌های والای آنهاست و این عزیزان با ایستادگی در جنگ درخشان‌ترین برگ زرین تاریخ را به خود اختصاص دادند.اگر شهدا نبودند شاهد این اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان نبودیم. برگزاری این یادواره حرکت ارزشمند و بزرگ فرهنگی محسوب می‌شود.

محمودی با اشاره به اینکه در برهه کنونی دانشگاه نیازمند شناسایی ارزش‌های دفاع مقدس است، اظهار کرد: آرمان‌های شهدا به عنوان نماد جمهوری اسلامی برای معرفی به نظام دانشگاهی در راستای جهت بسترسازی در دانشگاه و هدایت این نسل به سوی رستگاری ضروری است .

وی ادامه داد: برگزاری این یادواره‌ها موجب آشنایی نسل جوان پس از جنگ با آرمان‌های شهدا می‌شود و تدفین این شهیدان در فضای دانشگاهی بیدارباشی برای شناخت بهتر مسیر نسل جوان است .

محمودی تاکید کرد: جوانان ما در زمان جنگ هشت ساله دفاع مقدس با دست خالی و تکیه بر ایمان و اعتقاد به خداوند بزرگ در مقابل ارتش کلاسیک و تا دندان مسلح عراق ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور در تصرف دشمن باقی بماند.

وی همچنین گفت: هر چه آمریکا تهدیدها و تحریم‌های خود را بیشتر کند بر عزت و سربلندی انقلاب اسلامی ایران افزوده می‌شود و اشتباه بزرگ و استراتژیک غرب در عدم شناخت مبنای حرکتی جمهوری اسلامی ایران است .

به گزارش ایسنا، در پایان این یادواره حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاون نظارت بر مجلس که در این مراسم حضور داشت با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد یاسوج به مقام این عزیزان ادای احترام کرد. همچنین از خانواده‌های 9 شهید دانشگاه‌های آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.


منبع :ایسنا

902/900

کد خبر: 847649

وب گردی

وب گردی