اعلام برنامه های  روز «کتاب و سینما»

روز «کتاب و سینما» در جشنواره فیلم کوتاه تهران با هدف تشویق سینماگران و فعالان حوزه نشر (نویسندگان و مترجمان) فردا (25 مهر ماه) در پردیس سینمایی ملت آغاز به کار می کند.

به گزارش ایسکانیوز از خانه کتاب، این موسسه با همکاری انجمن سینمای جوان، فردا 25 مهرماه روز «کتاب و سینما» را در سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می کند.

از جمله برنامه های روز «کتاب و سینما» در سی و چهارمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم کوتاه تهران می توان به برگزاری اولین کارگاه تخصصی «اقتباس از داستان تا فیلمنامه» با حضور محمد دهقانی و سعید عقیقی اشاره کرد.

همچنین، در این روز از سه کتاب در حوزه های آموزش فیلم کوتاه و عکاسی به نام های «جستارهایی درباره فیلم کوتاه»، «ساختن یک فیلم کوتاه » و «درباره عکاسی» رونمایی می شود. این سه کتاب درسنامه هایی برای آموزش تهیه فیلم کوتاه و عکاسی به جوانان و نوجوانان است و به شیوه ای خلاقانه و کاربردی نگاشته شده است.

برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب با موضوع «سینما، ادبیات و هنر» از دیگر برنامه های روز کتاب و سینما است که در مجموعه سینمایی پردیس ملت آغاز به کار می کند. این نمایشگاه تا سی ام مهر ماه دایر است و علاقمندان می توانند از ساعت 10صبح تا 23 به مجموعه سینمایی پردیس ملت مراجعه کنند.

همچنین، از دیگر برنامه های روز کتاب و سینما می توان از نکوداشت روز «کتاب و سینما» نام برد که با حضور تعدادی از چهره های مطرح ادبیات و فیلم سازی برگزار می شود. این برنامه از ساعت 19 الی21 با حضور چهره هایی فرهنگی و ادبی و مسئولان برگزار خواهد شد.

502

کد خبر: 847665

وب گردی

وب گردی