زمان ما هم بازیکنان قلیانی بودند/ بازیکنان قلیانی در خانه هایشان استعمال کنند/ پرسپولیس بحران را پشت سر گذاشته

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان نمی توانند به هر دلیلی از قلیان کشیدن پرهیز کنند حداقل در محیط خانه خودشان این کار را انجام دهند تا اینگونه فیلم ها و عکس هایشان در فضای مجازی پخش نشود.

پایان رافت پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی بر خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز, در رابطه با فیلم ها و عکس های منتشر شده از بازیکنان قلیانی گفت: بازیکنان فوتبال باید متوجه جایگاه خود باشند؛ جوانان زیادی آن ها را به عنوان الگو قرار می دهند و رفتار های آن ها را به دقت بررسی می کنند.

وی ادامه داد: اگر بازیکنان نمی توانند به هر دلیلی از قلیان کشیدن پرهیز کنند حداقل در محیط خانه خودشان این کار را انجام دهند تا اینگونه فیلم ها و عکس هایشان در فضای مجازی پخش نشود.

رافت در رابطه با اینکه در زمان آن ها هم بازیکنان قلیانی وجود داشتند یا خیر نیز تصریح کرد: در زمان ما هم بازیکنان قلیانی وجود داشتند که به صورت تفریحی قلیان می کشیدند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با شرایط پرسپولیس بعد از محرومیت فیفا و در ادامه شکست سنگین برابر الهلال هم خاط نشان کرد: پرسپولیس می تواند از سد الهلال بگذرد شاید نتواند با نتیجه ای این بازی را به پایان برساند که منجر به صعودش شود اما می تواند از حیثیت خود برابر آن ها دفاع کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در دو سال گذشته همواره بهترین تیم لیگ بوده و افت برای هر تیمی به وجود می آید و شرایط پرسپولیس و شکست آن ها برابر الهلال هم بیشتر به همین افت مقطعی برمی گردد و با برد خوبی که در اهواز به دست آمد شرایط مناسب است و جدا از هر نتیجه ای که امشب برابر الهلال به دست آید پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران است و حتی استقلال هم با وجود این همه مهره قابل قبول نمی تواند به زیبایی پرسپولیس بازی کند.

606

کد خبر: 847694

وب گردی

وب گردی