معاونان شهردار باید شأن شورا را حفظ کنند

معاون نجفی برای اینکه به جلسات بعدی خود برسد خواسته بود که صحبت‌هایشان قبل از تذکر اعضا مطرح شود و این موضوع باعث اعتراض اعضا شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، محسن هاشمی رفسنجانی در ابتدای چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه حسینی مکارم معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران باید در جلسه دیگری حضور پیدا کند پیشنهاد می‌شود اعضا تذکرات خود را پس از ارائه گزارش توسط وی ارائه کنند.

محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران خطاب به هاشمی گفت: این طور مسائل در شأن شورا نیست و معاونان شهردار باید شأن شورا را حفظ کنند.

به گفته رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، در شورای چهارم هیچگاه با این مضوع روبه‌رو نشدیم که معاونان شهردار برای اعضا تعیین تکلیف کنند و این در حالی است که معاونان شهردار باید برنامه‌های خود را برای حضور در صحن شورا با اعضای شورا و هیئت رئیسه هماهنگ کنند.

وی تاکید کرد:‌امیدوارم معاونان شهردار تهران شأن شورا را حفظ کنند.

هاشمی خطاب به سالاری گفت: مدیران شهرداری تازه منصوب شدند و مدیران قبلی قاعدتاً مسلط به مسائل بودند، اظهار کرد: ظاهرا مکارم باید بعد از این جلسه در جلسات دیگری حضور پیدا کنند که پیشنهاد دادند صحبت‌هایشان قبل از تذکر اعضا مطرح شود.

706

کد خبر: 847706

وب گردی

وب گردی