ارتقاء معنویت و تبلیغ چهره ارتش وظیفه عقیدتی سیاسی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتقاء معنویت، تبلیغ چهره دینی و رزمی ارتش سه وظیفه مهم سازمان عقیدتی سیاسی است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در مراسم تقدیر از کارکنان اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با اشاره به رسالت سنگین عقیدتی سیاسی گفت: عقیدتی سیاسی سه وظیفه مهم دارد؛ ارتقاء معنویت، تبلیغ چهره دینی و رزمی ارتش.

نماینده ولی فقیه در ارتش افزود: اقداماتی که تا اکنون در سازمان عقیدتی سیاسی انجام شده نسبت به امکانات موجود قابل قبول است اما ما باید برای شناخته شدن بیشتر ارتش در جامعه تلاش مضاعف داشته باشیم تا بتوانیم صیادها، آبشناسان ها و بابایی های بیشتری به جامعه معرفی کنیم.

وی ضمن تشکر از فرمانده کل و فرماندهان نیروهای چهار گانه ارتش گفت: من از فرماندهان عزیز ارتش که با تمام توان عقیدتی سیاسی را یاری می دهند تشکر می کنم . ما باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنیم، تا بتوانیم ماموریت های سازمان عقیدتی سیاسی را به نحو احسنت و در خور شأن ارتش مومن ، مجاهد ، مخلص، خستگی ناپذیر و ولایتمدار انجام دهیم .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: از این پس باید تلاش خود را بیشتر کنیم زیرا برای سازمانی که می خواهد انقلابی و جهادی عمل کند ساعت کاری معنا ندارد و برای سازمان ما تلاش 24 ساعته لازم است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی گفت: من از همسران کارکنان نیز تشکر می کنم که سربازان رهبر را یاری می دهند تا بتوانند به خوبی انجام وظیفه کنند، شما باید افتخار کنید با همسری زندگی می کنید که در خدمت شهدا، امام راحل، قرآن و ولی امر مسلمین هستند.

704

کد خبر: 847711

وب گردی

وب گردی