فعلا تصمیمی برای ثبت نام در انتخابات ندارم/در دوره مدیریت هر کسی نقاط قوت و ضعفی وجود دارد

قهرمان تکواندو جهان گفت: در دوره مدیریت هر کسی نقاط قوت و ضعفی وجود دارد. طبیعی است که هر کسی نمی تواند همیشه در اوج باشد و در بعضی مواقع ضعف های مدیریتی به وجود می آیند که باعث افت عملکرد می شوند.

به گزارش ایسکانیوز، ثبت‌نام انتخابات فدراسیون تکواندو از 15 مهرماه آغاز شده است و تا امروز(سه‌شنبه) 8 نفر برای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو ثبت‌نام کردند. حسین آینه‌چی، لقمان کشاورز، محمد قنبری، مختار کلانتری، جمشید سهرابی، علیرضا صیاد، آرش فرهادیان و سیروس رضایی در انتخابات ثبت‌نام کردند.

یوسف کرمی، قهرمان تکواندو جهان و بازی‌های آسیایی و دارندهٔ مدال برنز المپیک، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایسکانیوز گفت: در دوره مدیریت هر کسی نقاط قوت و ضعفی وجود دارد. نمی توان گفت دوره مدیریت فردی کاملا موفق یا کاملا ناموفق بوده است. آقای پولادگر رییس فعلی فدراسیون هم زحمات زیادی برای تکواندو کشورمان کشیده اند اما شکست های چند سال اخیر تیم ملی باعث شده انتقادات بسیاری به سمت آقای پولادگر سرازیر شود. سید محمد پولادگر سالیان سال در مقام ریاست فدراسیون بوده و یک مدیر بسیار باتجربه است و اگر برای دوره بعد هم ایشان به عنوان ریییس فدراسیون انتخاب شوند باید از او حمایت کرد زیرا این کار به نفع تکواندو ایران است.

وی در مورد عملکرد محمد پولادگر گفت: طبیعی است که هر کسی نمی تواند همیشه در اوج باشد و در بعضی مواقع ضعف های مدیریتی به وجود می آیند که باعث افت عملکرد می شوند. همه چیز به مدیریت برنمی گردد اما من قبول دارم که می شود در بعضی موارد تصمیمات بهتری گرفت. من امیدوارم هرکسی که برای دوره آینده انتخاب می شود بتواند برای تکواندو مفید باشد و تصمیمات بهتر و ایده آلی برای این ورزش مدال آور بگیرد.

قهرمان تکواندو جهان درباره ثبت نام مختار کلانتری گفت: آقای کلانتری تجربه ریاست فدراسیون تکواندو را در کارنامه خود دارد و از مدیران خوب کشورمان هستند. حتما آقای کلانتری در خود توانایی ریاست دوباره فدراسیون را دیده اند که در انتخابات ثبت نام کرده اند. من به شخصه امیدوارم هر فردی که اصلح تر است انتخاب بشود.

کرمی در پاسخ به این سوال که آیا خود قصد ثبت نام برای ریاست فدراسیون تکواندو را دارد یا خیر گفت: من در حال حاضر مشغول تحصیل هستم و فعلا تصمیمی برای ریاست فدراسیون ندارم. همچنین احساس می کنم هنوز برای یادگیری جا دارم. برای ریاست فدراسیون کسی می تواند موثر باشد که با اطلاعات و تجربه کافی وارد شود. این روزها من در خدمت خانواده ام هستم تا در آینده ببینیم چه پیش می آید. هرچه صلاح باشد و هرچه دوستان باتجربه تر توصیه کنند من نیز به همان عمل خواهم کرد.

وی در پایان متذکر شد: ما در مدیریت ورزش کشور به انرژی جوانان احتیاج داریم. ما می توانیم در کنار مدیران خوب و با تجربه از نیروهای جوان به عنوان مشاور استفاده کنیم. توصیه من این است که مدیران ورزش کشور از نیروهای جوان با انگیزه استفاده و به آنها اعتماد کنند چرا که ما جوانان بسیار قابل و توانمندی داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم.

607

کد خبر: 847735

وب گردی

وب گردی