برپایی  نمایشگاه گروهی «مجلس قربانی سنمار»

نمایشگاه گروهی تصویرسازی با عنوان «مجلس قربانی سنمار» با اقتباسی از نمایش نامه ای از بهرام بیضایی در نگارخانه آفرینش نقش برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز از فرهنگسرای اشراق، این نمایشگاه با هدف ارائه شیوه ای جدید و شخصی در تصویرسازی با نگاهی خلاقانه و متفاوت در آثار هر یک از هنرمندان شرکت کننده صورت گرفته است. توجه به زنده نگاه داشتن اثر جاودانه مجلس قربانی سنمار نوشته بهرام بیضایی و اشاره و گرامی داشتن بهزاد ، نقاش و نگارگر قرن هشتم، از دیگر مهم های برگزاری این نمایشگاه بوده است.

مجلس قربانی سنمار به نوعی فریاد مظلومیت انسانی خلاق با روحی والا است که طعمه و اسیر ظالمان زمانه خود می شود. مظلومی که با روح والای خود موجبات قربانی شدن خود را به دست انسان هایی دون فراهم می آورد، تا صدای مظلومیت او آفاق را به لرزه دراندازد.

این نمایشگاه گروهی با ارائه آثار هنری فروغ بارانی، مرضیه بهبودی، ملیحه کرم آشتیانی، فرشته والی و الهه نظری از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تصویرسازی دانشگاه هنر سوره برگزار شده که هر یک سابقه برگزاری نمایشگاه و شرکت در جشنواره های متعدد و چاپ کتاب، آموزش و تدریس را در رزومه کاری خود دارا هستند.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت 9 الی 19 تا 30 مهر ماه به فرهنگسرای اشراق ، نگارخانه آفرینش نقش واقع در فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره مراجعه کنند.

502

کد خبر: 847742

وب گردی

وب گردی