بانک سرمایه به قطب والیبال ایران تبدیل شده است/ حضور تیم گنبد بهتر از عدم حضورش در لیگ است

سرمربی تیم بانک سرمایه گفت:هدف ما پیروزی در این بازی حساس است و بانک سرمایه تبدیل به قطب والیبال ایران شده است و تاکنون 2 بار در لیگ ایران قهرمان مسابقات شده است.

مصطفی کارخانه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص بازی با تیم پیکان تهران گفت: ما شرایط بسیار خوبی در لیگ برتر داریم و برای این بازی بسیار خوب تمرین کردیم و تا کنون 2 بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشتیم. پیکان تیم بسیار بزرگ و قوی است و باخت آنها در 2 بازی ابتدایی دلیل بر ضعف آنها نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: به نظر من پیکان همیشه پیکان است حتی اگر در 2 بازی ابتدایی خود بازی ها را واگذار کرده باشد. ما این بازی را به هیچ عنوان ساده در نظر نمیگریم و برای امتیاز به امتیاز آن می جنگیم، هدف ما پیروزی در این بازی حساس است، بانک سرمایه تبدیل به قطب والیبال ایران شده است و تاکنون 2 بار در لیگ ایران قهرمان مسابقات شده است.

کارخانه در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی بر پیکان پاداش ویژه‌ای برای بازیکنان تیم شما دارد یا خیر، اظهار داشت: بازیکنان من برای پاداش نمی جنگند و ما نیز برای این بازی پاداشی در نظر نگرفته ایم. درست است که این بازی حساسیت بسیار بالایی دارد ولی این بازی نیاز به پاداش ندارد.

سرمربی باک سرمایه درخصوص شرایط تیم گنبد برای حضور در لیگ برتر گفت:به نظر من حضور تیمی مانند گنبد بهتر از عدم حضورش در لیگ است و من امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که بازهم شاهد حضور نماینده گنبد در رقابت‌های لیگ برتر باشیم.

602

کد خبر: 847750

وب گردی

وب گردی