خدمات ویژه صندوق رفاه برای دانشجویان روشندل

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از خدمات ویژه این صندوق برای دانشجویان روشندل خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، ذوالفقار یزدان مهر با توجه روز جهانی عصای سفید و در راستای تکریم دانشجویان روشندل اظهار داشت: صندوق رفاه دانشجویان هر ساله به دانشجویان روشندل در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه های دولتی مبالغی را تحت عنوان وام ضروری دانشجویان روشندل پرداخت می نماید.

وی افزود: براساس این طرح به دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی مبلغ 3 میلیون تومان و مقطع کارشناسی 2 میلیون تومان پرداخت می گردد.

یزدان مهر تصریح کرد: یک میلیارد و یک صد میلیون ریال در قالب مساعدت به دانشگاه ها جهت خرید لوازم کمک آموزشی ویژه دانشجویان روشندل پرداخت کرده ایم.

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد: در سال 96 صندوق رفاه دانشجویان به منظور تسهیل در شرایط تحصیلی دانشجویان روشندل شاغل به تحصیل در دانشگاه کردستان و به منظور خرید لوازم کمک آموزشی مبلغ 70 میلیون تومان و نیز جهت خرید سیستم های صوتی مخصوص دانشجویان روشندل شاغل به تحصیل در دانشگاه تهران بیش از 40 میلیون تومان مساعدت نموده است.

یزدان مهر در پایان خاطر نشان کرد: این صندوق آمادگی دارد صددرصد متقاضیان تسهیلات ضروری ویژه دانشجویان روشندل را پوشش دهد.

کد خبر: 847793

وب گردی

وب گردی