هجمه ترامپ نشانگر موفقیت سپاه در حراست از انقلاب اسلامی است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که موفقیت سپاه در عملی کردن ماموریت‌‌های انقلاب اسلامی و دفاع از مردم منطقه موجب هجمه ترامپ به این نهاد شده است.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات ضدایرانی رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: ما امروز به همه دنیا ثابت کرده‌ایم که آمریکا غیرقابل اعتماد است چرا که آمریکایی‌ها برای محقق کردن سیاست‌های ضدایرانی خود حتی حاضر به اجرای تعهدات خود نیستند.

وی با بیان اینکه، اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا علیه برجام مصداق رفتارهای غیرعقلایی آقای ترامپ است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نسبت به تصمیم‌‌‌های ضدایرانی دولت آمریکا سکوت نخواهد کرد؛ مجلس شورای اسلامی نیز از هرگونه اقدام برای مقابله با سیاست‌‌های ضدایرانی دولت آمریکا استقبال خواهد کرد و بر همین اساس امیدواریم دولت محترم برای دفاع از حقوق مردم مقتدرانه‌ عمل کند.

نقوی با اشاره به هجمه ترامپ به سپاه، گفت: سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی، مردمی، خدمت‌گذار و مردم احترام برای همه ملت ایران است و اظهارات امثال ترامپ موجب افزایش محبوبیت این نهاد در بین مردم ایران خواهد شد؛ اینکه ترامپ به طور مستقیم به سپاه پاسداران هجمه می‌کند نشان می‌دهد که پاسداران ما در سطحی تاثیر گذار بوده و توطئه‌های آمریکا را خنثی کرده اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه "هجمه ترامپ نشانگر موفقیت سپاه در حراست از انقلاب اسلامی است"، گفت: هجمه ترامپ به سپاه نشان داد که سپاه در عملی کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از مردم منطقه موفق بوده و توطئه‌های آمریکا را خنثی کرده است.

منبع: تسنیم

303

کد خبر: 847800

وب گردی

وب گردی