کنگره شهدای دانشجو و مدافع حرم برگزار می شود

همزمان با هفته وحدت حوزه و دانشگاه، کنگره شهدای دانشجو و مدافع حرم در اردبیل برگزارمی شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری رضوی، علی منصور لکورج، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اردبیل در نشست هماهنگی این کنگره، گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه و سالگشت شهادت شهید مفتح، کنگره شهدای دانشجو و مدافع حرم در آذر ماه سال جاری در شهر اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه هماهنگی‌های لازم در این زمینه با حضور دستگاههای اجرایی استان انجام یافته است، افزود: برگزاری برنامه‌ها و مراسم با محوریت شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در اولویت اساسی برنامه های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز دیگر دستگاههای اجرایی است.

لکورج مشارکت و همراهی مسئولان و دستگاه‌های مختلف اجرایی را در برگزاری آیین های گرامیداشت شهدا لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: همه ما مدیون جان فشانی و ایثارگری های شهداهستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اعلام اینکه استان ولایتمدار اردبیل 54 شهید دانشجو و 8 شهید مدافع حرم را تقدیم این نظام الهی و اسلامی و ارزشی کرده است، از دیدار با خانواده های معظم شهدا در این کنگره خبر داد و اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است که با همکاری و مشارکت همدیگر مطالبات و خواسته‌های خانواده‌های شهدای والامقام را برطرف کرده و شاهد جلب رضایت آنان باشیم.

در این جلسه سرهنگ معین‌الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی سپاه استان اردبیل نیز با تشریح برنامه بسیج دانشجویی استان به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه، از انتشار فراخوان جشنواره فعالیت‌های برتر علمی با محوریت اقتصاد مقاومتی دانش بنیان خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری این کنگره از فعالیت‌های برتر و منتخب جشنواره فعالیت های برتر علمی تجلیل می‌شود.

کد خبر: 847804

وب گردی

وب گردی