دستگیری سارق شیشه‌ای انبار بانک ها /توهمات ناشی از استفاده شیشه علت تمایلش  به سرقت بود!

فردی که اقدام به سرقت از انبار یکی از بانک‌ها در مرکز شهر کرده بود، بازداشت شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا ،جوان 28 ساله‌ای که اقدام به سرقت انبارهای دو بانک در محدوده خیابان سهرودی و مطهری کرده بود، روز گذشته توسط ماموران پلیس پیشگیری پایتخت دستگیر شد.

این جوان 28 ساله که معتاد به مصرف شیشه است از انبار این بانک دوربین‌های مداربسته و چک پول‌های فاقد اعتبار را سرقت می‌کرد.

پس از دستگیری این فرد مشخص شد که وی چندین مورد سرقت از ادارات و اماکن دولتی را در سابقه‌اش داشته و علاقه زیادی به لپ تاپ و تجهیزات الکترونیکی داشته است.

متهم که رضا نام دارد، معتاد به مصرف شیشه است و علت تمایلش به سرقت را نیز توهمات ناشی از استفاده شیشه اعلام کرده است.

او در این باره گفت: به انبار دو بانک رفته و چک پول‌های فاقد اعتبار و تعدادی دوربین‌های مداربسته را به سرقت برده است.

این فرد ادامه داد: تنها با مادرم زندگی می‌کنم و هدفم از سرقت تامین نیاز مالی نبود چراکه هیچ یک از این اموال را به فروش نرسانده و در خانه‌ام نگهداری می‌کردم.

وی درباره اینکه چرا اقدام به سرقت از بانک و سرقت از اماکن و ادارات دولتی کرده بود، گفت: شیشه مصرف می‌کنم و هربار که این مواد را مصرف می‌کردم، توهم بدی پیدا کرده و حتما باید سرقت می‌کردم. احساس شجاعت زیادی در من ایجاد می‌شد زیرا فکر نمی‌کردم که دستگیر شوم. وارد ادارات شده و لپ‌تاپ و دیگر تجهیزات الکترونیکی را که می‌شد سرقت می‌کردم.

به گفته مسوول پرونده این فرد، متهم در حیات خانه‌اش اقدام به کاشتن مواد مخدر گل کرده بود و علاوه بر استفاده از شیشه از ماده مخدر گل نیز استفاده می‌کرد.

705

کد خبر: 847821

وب گردی

وب گردی