عشایری: رویکرد دولت، ارتقای گفتمان پیرامون مقوله کیفیت است

سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران گفت: رویکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم و دوازدهم ارتقای گفتمان فرهنگی پیرامون مقوله کیفیت است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ هوشنگ عشایری، سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در دومین همایش جستار کیفیت در تجربه های بازآفرینی شهری گفت: رویکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم و دوازدهم ارتقای گفتمان فرهنگی پیرامون مقوله کیفیت است.

او افزود: رویکرد وزارت راه به عنوان رویکرد جدیدی است که اخیرا شکل گرفته و به عنوان یگ گفتمان در جوامع عادی شکل گرفته است.

عشایری اظهار داشت: در این راستا شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران به عنوان یکی از متولیان ارتقای کیفیت، برنامه جستار کیفیت را به عنوان یکی از برنامه های رسیدن به این مقوله قرار داده و امیدواریم با این اقدامات به اهداف خود برسیم.

سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران گفت: استفاده از صاحب نظران و اساتید به عنوان یکی از اهداف اصلی رویداد جستار کیفیت تلقی می شود.

او خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف خود علاوه بر کسب نظر صاحب نظران سعی کردیم تا از مذاکرات مردمی در آنچه که هدفمان است، استفاده کنیم.

به گفته عشایری، شناسایی ظرفیت های ارزشمند از جمله مقوله هایی است که به دنبال دستیابی آن بودیم و توانستیم به آن دست یابیم.

سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران ادامه داد: ایجاد شبکه همکاری با سایر شاخه های مختلف که علاقمند به حوزه ارتقای شهری بودند از دیگر مقولات بود که در حوزه کیفیت شهری از آنها استفاده شد.

عشایری گفت: امیدواریم این دستاوردها ما را به هدف اصلی که ارتقای زیست پذیری شهرها با افزایش کیفیت شهروندان است، برساند.

402

کد خبر: 847858

وب گردی

وب گردی