بازدید استاندار جدید از طرح های عمرانی کهگیلویه

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به محرومیت‌ شهرستان کهگیلویه بنا داریم از محل اعتبارات ارتقاء شاخص، ماده ۱۸۰ و هم پیگیری اعتبارات ملی برای پروژه‌هایی که دارای ردیف ملی هستند اجرای پروژه‌های عمرانی را سرعت دهیم.

به گزارش ایسکانیوز، علی‌محمد احمدی در بازدید از طرح های عمرانی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: برای برنامه‌ریزی و نظارت بهتر بر طرح‌های عمرانی و اینکه از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها اطلاع و مطالبات مردمی در حوزه طرح‌های عمرانی را رصد کنیم به شهرستان‌های مختلف استان سفر کردیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان کهگیلویه ظرفیت‌های خوبی دارد و پروژه‌های خوبی هم آغاز شده و با توجه به محرومیت‌های این شهرستان بنا داریم از محل اعتبارات ارتقاء شاخص، ماده 180 و هم پیگیری اعتبارات ملی برای پروژه هایی که دارای ردیف ملی هستند و افزایش اعتبارات ردیف‌های استانی اجرای پروژه‌های عمرانی را سرعت دهیم.

احمدی به پروژه های صنعتی پتروشیمی و کارخانه دهدشت در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: امروز از این پروز ها بازدید داشتیم و بحث تامین اعتبار از صندوق توسعه ملی و تامین ریالی اعتبار پتروشیمی از طریق بانک عامل و دیگر مشکلات بررسی شد.

وی عنوان کرد: عملیات اجرای کارخانه سیمان دهدشت آغاز و و به دنبال تامین فاینانس آن هستیم و با پیگیری های لازم و توجه دولت در جلسه ای دیروز در تهران داشتیم امیدوارم که قدم های خوبی هم در پیشرفت پروژه ها و طرح های صنعتی شهرستان و استان برداشته و بخشی از مشکلات مرتفع شود.

/900902

کد خبر: 847888

وب گردی

وب گردی