رویدادی برای جذب سرمایه گذار طرحهای دانش بنیان برگزار می شود

رویداد فناورانه ای در راستای جذب سرمایه گذار برای شرکت های فناور و دانش بنیان ۲۶ مهرماه در اتاق بازرگانی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، رویدادهای جذب سرمایه‌گذار نقش مهمی در توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان فناوری‌های پیشرفته مثل نانوفناوری و زیست‌فناوری ایفا می‌کنند و با جلب حمایت صاحبان سرمایه، زمینه تولید و تجاری‌سازی یک محصول یا خدمت فناورانه را فراهم می‌کنند

اگرچه شرکت‌های فناور و دانش‌‎بنیان با تولید و ارائه خدمات فناورانه کاری مهم و سرنوشت‌ساز انجام می‌دهند، اما نقش‌آفرینی این شرکت‌ها در عرصه جامعه و ایجاد ارزش افزوده، نیازمند ایجاد زمینه تجاری‌سازی است. عرضه محصولات و خدمات به بازار تجاری نیازمند حلقه واسطی میان صاحبان سرمایه و شرکت‌های فناور است و رویدادهای فناورانه به تحقق این ارتباط کمک می‌کنند.

رویدادهای گوناگون جذب سرمایه‌گذار گوناگونی برای جلب حمایت سرمایه‌گذارها به شرکت‌های فناور و رفع نیاز صنایع برگزار می‌شوند و رویداد نیز« Tech Deal » به عنوان یکی از این رویدادها صد دارد تا بخش‌های گوناگون زنجیره دانش‎بنیان را در قالب یک رویداد Investor Days به هم مرتبط کند.

در این رویداد سرمایه گذاران و صاحبان صنایع با جدیدترین فناوری‌های حوزه کاری خود آشنا می شوند. این فناوری ها بومی و دانش بنیان هستند.

در Tech Deal علاوه بر فناوران و صاحبان طرح های نوآورانه، صنعتگران و صاحبان کسب و کارهای گوناگون همچنین بنگاه های سرمایه گذاری و مشتریان بالقوه اختراعات نیز حضور دارند. در کنار این افراد هیئت داوران شامل منتخبی از خبرگان هر صنعت حضور دارند.

مهم ترین هدف این رویداد در واقع جذب سرمایه برای طرح های منتخب فناورانه‌ای است که می‌توانند نیازی از صنایع و کسب و کارها را تأمین کنند.

این رویداد فرصتی را فراهم می‌آورد تا سرمایه گذاران و صاحبان صنایع مرتبط نیز برای حضور در این رویداد، با برگزاری نشست‌های گوناگون با یکدیگر مذاکره کنند و ضمن ارائه توانمندی‌های خود، زمینه توسعه کسب و کارهای فناور و دانش‌بنیان در عرصه صنعت فراهم شود. در این رویداد، سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع با جدیدترین فناورانه و کسب وکارهای دانش بنیان حوزه کاری خود که توسط فعالان فناور خلاق و نوآور بومی ایجاد شده‌اند آشنا می‌شوند.

همچنین معرفی آخرین دستاوردهای علمی در حوزه تجهیزات پزشکی و نانوفناوری به صاحبان سرمایه و صنعتگران کشور صورت می‌گیرد.

از مهم‌ترین ویژگی های منحصر به فرد Tech Deal می‌توان به ایجاد فضای رقابتی در میان فناوران، معرفی نوآوری های صرفاً دانش بنیان و بومی و همچنین استفاده از داوران خبره هر صنعت برای ارزیابی طرح های فناورانه و راستی آزمایی اشاره کرد.

چهارشنبه ۲۶مهرماه سال جاری با معرفی ایده‌های نوآورانه و کسب و کارهای فناور، برگزاری پانل‌های تخصصی و نشست‌های مذاکره میان صاحبان کسب و کارها و سرمایه‌گذاران در اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود.

در نخستین بخش این رویداد، پانل تخصصی تجهیزات پزشکی از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح و پانل تخصصی و فناوریهای پیشرفته نانو و زیست‌فناوری، از ساعت ۱۴ تا ۱۷ ۲۶مهرماه سال جاری با حمایت پارک فناوری پردیس، مرکز فن بازار ملی ایران و شرکت توسعه ارتباطات بازار شریف در اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود.

منبع: مهر

کد خبر: 847943

وب گردی

وب گردی