تصویب بسته سیاستی افزایش دانشجو  در دانشگاه فنی و حرفه ای

دومین نشست از دوره سوم شورای دانشگاه فنی و حرفه ای باحضور رئیس و اعضای شورای دانشگاه، صبح روز دوشنبه 24 مهرماه سال جاری درسالن جلسات سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، در این نشست که دکتر شمس سرپرست دانشگاه، معاونین آموزشی، پژوهش و فناروی، اداری و مالی، فرهنگی و دانشجویی، راهبردی و نظارت، مدیران حوزه ریاست و روابط عمومی، حراست مرکزی و برنامه ریزی آموزشی و جمعی از روسای دانشکده های فنی و حرفه ای حضور داشتند، دستور جلسه توسط دکتر سینائی دبیر جلسه عنوان شد و اعضای شورا در خصوص هریک از موارد مطروحه به تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.
دکتر شمس درابتدای این نشست ضمن ابراز خرسندی درخصوص اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال جاری، اظهار امیدواری کرد که دانشگاه همچنان مسیر شکوفایی و پیشرفت خود را طی کند و بتواند در برنامه ریزی های پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشد .
در ادامه آقایان دکتر عباس بازرگان و دکتر کیومرث اشتریان از اعضای شورا سخنانی در خصوص تجارب موفق جهانی در جهت توسعه آموزش های عالی فنی و حرفه ای و دانشگاه کارآفرین ارایه دادند.
گزارش دستاوردهای برگزاری اجلاس مدیران دانشگاه، پذیرش دانشجویان جدید الورود و آغاز سال تحصیلی، به ترتیب توسط مدیرکل روابط عمومی و سرپرست معاونت آموزشی به اعضای شورا ارایه شد.
در ادامه این نشست، گزارش روند تجمیع دانشکده و آموزشکده های فنی و حرفه ای ارائه شد و مقرر گردید دیدگاه های مختلف در خصوص مدل های پیشنهادی ساختار تجمیع، جمع بندی و مورد بررسی قرار گرفته و بعد مصوب گردد.
تشکیل کمیته های شورای دانشگاه و تهیه بسته سیاستی افزایش دانشجو از مصوبات این جلسه شورا بود.
در پایان این جلسه احکام انتصاب سرپرستان واحدهای استانی دانشگاه فنی و حرفه ای در استان های آذربایجان شرقی، بوشهر، خراسان رضوی، یزد، همدان تقدیم شد.

کد خبر: 847987

وب گردی

وب گردی