پرسپولیس 2- الهلال 2/ برانکو ترسید پرسپولیس حذف شد

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست از الهلال از گردانه مسابقات حذف شد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در مجموع بازی رفت و برگشت از الهلال شکست خورد و از گردانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

ورزشگاه: سلطان قابوس

اخطار: محمد انصاری (دقیقه 25) از پرسپولیس

پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان ( دقیقه 65، بشار رسن)، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ


الهلال عربستان

عبدالله معیوف، اوسامه هوساوی، محمد جحفلی، محمد بریک، یاسر الشهرانی، الحافظ، نیکولای میلسی، سلمان الفرج، کارلوس ادواردو، سالم الدوساری و عمر خریبین
سرمربی: رامون دیاز

شرح گل ها

پرسپولیس 1 الهلال 0( گادوین منشا، دقیقه 17): ارسال وحید امیری برای گادوین منشا با ضربه سر محکم این بازیکن گل اول پرسپولیس را رقم زد.

پرسپولیس 1 الهلال 1: ( دقیقه 29، عمر خریبین): مهاجم سوری الهلال ضربه پنالتی مشکوک تیمش را به شکل چیپ وارد دروازه بیرانوند کرد تا نتیجه را به تساوی بکشد.

پرسپولیس 2 الهلال 1: ( دقیقه 61): ارسال زمینی انصاری با کاشت توپ از سوی علی علیپور برای منشا با ضربه تمام کننده‌ی این بازیکن همراه شد که گل دوم سرخپوشان رقم خورد.
پرسپولیس 2 الهلال 2: ( دقیقه 73، عمر خربین): اشتباه اول از شجاع خلیل زاده و در ادامه صادق محرمی باعث شد تا خربین درون شش قدم با چرخش خود و ضربه زمینی بیرانوند را هم تسلیم کند.

دقایق حساس

دقیقه 4: الهلال روی حمله ای روی دروازه پرسپولیس صاحب موقعیت کرنر شد که این ضربه سودی برای آبی پوشان نداشت.
دقیقه 8: نفوذ صادق محرمی از راست با دفع توپ جهفلی به کرنر رفت.
دقیقه 10: پاس در عمق محسن مسلمان با اشتباه مدافع الهلال فرصت خوبی را برای علپیور مهیا کرد که معیوف با خروجی خوب موقعیت را از پرسپولیس گرفت.
دقیقه 14: پرسشپولیس صاحب توپ و میدان است و حمللات نصفه و نیمه ای را روی دروازه الهلال طراحی می کند اما شدت این حملات به قدری نیست که حریف را به دردسر بیندازد.
دقیقه 21: فرار علی علیپور به محوطه جریمه و ضربه او از زاویه تقریبا بسته با برخورد به تیرک دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 22: اینبار ارسال محمد انصاری از سمت چپ فرصت خوب گلزنی را در اختیار گادوین منشا قرار داد که ضربه سر او از فاصله کمی راهی اوت شد.
دقیقه 25: تکل محمد انصاری روی پای کارلوس ادواردو از سوی داور با کارت زرد همراه شد. این در حالی بود که بازیکنان اعتقاد داشتند این حرکت خطا نبوده و نسبت به آن معترض بودند.
دقیقه 28: حرکت سلمان الفرج به سمت دروازه پرسپولیس پشت محوطه جریمه با خطای محمد انصاری همراه شد که داور یک ضربه پنالتی به سود الهلال اعلام کرد. این در حالی بود که این خطا به نظر چسبیده به خط محوطه جریمه به نظر می رسید.
دقیقه 35: ضربه از فاصله دور توسط محسن ربیع خواه و به شکل زمینی راهی اوت شد تا خطری روی دروازه الهلال نداشته باشد.
دقیقه 39: حرکت علیپور در محوطه جریمه و ارسال پاس کوتاه برای وحید امیری با شارژ مدافع الهلال همراه شد که داور عمانی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و این مساله اعتراض شدید برانکو را به همراه داشت.
دقیقه 49: فرار دیدنی علی علیپور از سمت راست با ضربه بی دقت او همراه شد تا فرصت خوبی از کف پرسپولیس برود.
دقیقه 69: بار دیگر فرار منشا و ضربه او از پشت محوطه جریمه از بین دو بازیکن به راحتی در اختیار معیوف قرار گرفت.
دقیقه 80: ضربه بشار رسن درون شش قدم با برخورد به دست مدافع الهلال می‌توانست یک ضربه پنالتی برای سرخپوشان رقم بزند که بار دیگر داور عمانی از آن چشم پوشی کرد.
دقیقه 85: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس پشت محوطه جریمه با ضربه منشا از فاصله کمی راهی اوت شد.

مرد میدان: گادوین منشا بهترین بازیکن بود و توانست دو گل برای تیم به ثمر برساند.

بازنده بزرگ: برانکو با ترس پرسپولیس را به میدان فرستاد و از دو هافبک دفاعی استفاده کرد.

غایب بزرگ : مهدی طارمی با محرومیتی که داشت نتوانست برای پرسپولیس به میدان برود.

600

کد خبر: 847991

وب گردی

وب گردی