تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در مشکین‌شهر از زبان رئیس اداره ورزش و جوانان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین‌شهر گفت: هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف جامعه مهیا می‌کند و از این فرصت باید به بهترین شکل ممکن سود جست

به گزارش ایسکانیوز،شمس‌الدین تبریزچی، شامگاه سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش در مشگین‌شهر، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته ورزش در شهرستان مشگین‌شهر در رده‌های سنی مختلف مسابقات مختلف ورزشی و برنامه‌های فرهنگی اجرا خواهد شد.

وی با تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در مشگین‌شهر، افزود: بیش از 40 برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی ویژه این هفته برنامه‌ریزی شده و با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و هیأ‌ت‌های ورزشی در فراخور زمانی مختلف برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین‌شهر عنوان کرد: هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف جامعه مهیا می‌کند و از این فرصت باید به بهترین شکل ممکن سود جست.

وی یادآور شد: با آغاز هفته تربیت‌بدنی از روز چهارشنبه برنامه‌های متنوعی مخصوص گروه‌های سنی مختلف در بخش آقایان و بانوان انجام خواهد داشت و این برنامه‌ها تا دوم آبان‌ ماه تداوم خواهد داشت.

تبریزچی به تشریح برنامه‌های درنظر گرفته شده در هفته تربیت‌بدنی و ورزش اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات دوچرخه سواری، دارت، طناب کشی،ورزش‌های سنتی و محلی، فوتسال ادارات، والیبال، تکواندو، کشتی، ووشو و بسکتبال از جمله رقابت‌های درنظرگرفته شده در طول این هفته خواهد بود و با حضور پرشور ورزش دوستان مسابقات مهیج و جذابی را در این شهرستان شاهد خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین‌شهر به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در طول هفته تربیت بدنی اشاره کرد و توضیح داد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و جانبازان و برگزاری کارگاه‌های مختلف فرهنگی از جمله دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده در مشگین‌شهر خواهد بود

902/900

کد خبر: 848033

وب گردی

وب گردی