آخرین وضعیت پروژه پل سیدالشهدا در زنجان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه پروژه پل سیدالشهدا در مرحله تست فنی قرار دارد، گفت: تمام تلاش اعضای شورای شهر و مجموعه مدیریت شهرداری این است که ساخت پل و افتتاح آن در فصل کاری به پایان برسد و به زمستان نماند

به گزارش ایسکانیوز ،مسعود مرادخانی درباره آخرین وضعیت پل سیدالشهدای زنجان ابراز امیدواری کرد: با حل و فصل موارد اختلافی و تامین اعتبار باقیمانده روند تکمیل این پل شتاب بیشتری به خود بگیرد.
وی با اشاره به اینکه کشش کابل‌های پل روز یکشنبه به پایان رسیده است، گفت: از امروز نیز تست‌های فنی از جمله تست جوش انجام می‌شود.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته، شاید طی روزهای آینده پایه‌های موقت برداشته شود، تصریح کرد: پس از برداشتن پایه‌های موقت استفاده از بخش زیرگذر پل ممکن خواهد شد.
مرادخانی با بیان اینکه در روزهای آینده کار ایزالاسیون و نرده‌گذاری پل انجام خواهد شد، اضافه کرد: تمام تلاش اعضای شورای شهر و مجموعه مدیریت شهرداری این است که ساخت پل و افتتاح آن در فصل کاری به پایان برسد و به زمستان نماند.
وی با نوید به مردم شهر زنجان برای افتتاح پل در آینده نزدیک گفت: در واقع ساخت پل به پایان رسیده و مراحل پایانی آن باقی مانده است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: امید داریم با پرداخت باقیمانده طلب پیمان کار از سوی شهرداری اقدامات پایانی ساخت پل انجام شود

منبع:فارس

902/900

کد خبر: 848046

وب گردی

وب گردی