به دشمن اجازه نخواهیم داد که در کار ملت ایران دخالت کند

دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بابیان اینکه مردم به انقلاب اعتماد دارند، تاکید کرد: مردم پشت سر ولایت فقیه حضور دارند و اگر خط ولایت توسط دشمنان ما تضعیف شود اعتماد مردم به انقلاب و ولایت بیشتر خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علیرضا امیر تیموری ضمن تشکر از ترامپ، بیان داشت: سخنان وی باعث شد تا وحدت و انسجام ملت ایران بیشتر از پیش تقویت گردد و به ما تأکید کرد که خلیج‌فارس، همیشه خلیج‌فارس است.
دکتر امیرتیموری خاطرنشان کرد: ما با صرف میلیون‌ها دلار هزینه هم نمی‌توانستیم نام خلیج‌فارس را تا این اندازه با تاکید بر فارس بودن آن در جهان طنین انداز کنیم ولی با صحبت‌های اخیر ترامپ نه تنها این خلیج فارس ماند بلکه حس اعتماد مردم ایران به بزرگ‌ترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی سپاه پاسداران تقویت شد درحالی‌که او آمده بود با نادانی تمام بین سپاه و مردم گسستگی ایجاد کند و بدنه ملت را از این ارگان نظامی و مردم نهاد که برای این مملکت خالصانه زحمت کشید جدا کند که موفق به رسیدن به این نیت پلید خود نشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد: این همدلی ایجادشده بین مردم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ستودنی است و خدا را شکر که این تازه به دوران رسیدهء عرصهء سیاست باعث تقویت آن شد و این برای ما خوشحال‌کننده است.
وی بابیان اینکه مردم به این انقلاب اعتماد دارند ، تاکید کرد: مردم پشت سر ولایت حضور دارند و اگر خط ولایت توسط دشمنان ما تضعیف شود اعتماد مردم به انقلاب و ولایت بیشتر خواهد شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تأکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد یک کشوری که هزاران کیلومتر دورتر از کشور ماست بین ما تفرقه بیندازد ادامه داد: به دشمن اجازه نخواهیم داد که در کار ملت ایران دخالت کند
و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین دستاورد نظام انقلاب اسلامی بابت تمامی حضورها در تمامی صحنه‌ها کمال تشکر راداریم.
دکترامیرتیموری بابیان اینکه به سیاست‌های کشور آمریکا و نادان‌های جایگاهی نمی‌شود اعتماد کرد، بیان داشت: مرگ بر آمریکا به معنی مرگ بر مردم آمریکا نیست بلکه مرگ بر سیاست‌های دورویی و خصمانه آمریکا است.

کد خبر: 848075

وب گردی

وب گردی