امضای تفاهم نامه آموزشی با انجمن آب آلمان در راستای تقویت دانش کارکنان

جانباز گفت: تفاهم‌نامه ای را با جرمن واتر انجمن آب آلمان منعقد کردیم که یک مرکز آموزش حرفه ای را در بالاترین سطح اصفهان احداث کنیم. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ تفاهم نامه ایجاد مرکز آموزشی با کشور آلمان در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات فاضلاب کشور امضا شد.

حمیدرضا جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت مقدمات آموزش نیروی انسانی و حرفه ای بخش آب و فاضلاب کشور به صورت سیستماتیک در دستور کار قرار گرفت که یکی از بحثهای مهم استفاده از کشورهایی است که صاحب نام در این خصوص هستند.
او تصریح کرد :تفاهم‌نامه ای را با جرمن واتر انجمن آب آلمان منعقد کردیم یک مرکز آموزش حرفه ای در بالاترین سطح در اصفهان احداث می شود.
جانباز تاکید کرد: ۵۰ درصد هزینه ها از طرف وزارت علوم آلمان و مابقی خود ایران تامین خواهد کرد.
او گفت: یکی از اشکالاتی که در سیستم دانشگاهی وجود دارد این است که متخصصانی تحویل جامعه می دهیم که با کارهای فنی خیلی ارتباط ندارند در خصوص سیستم آموزش تکنسین، در کشور به شدت دچار مشکل هستیم امیدواریم این آموزش ضمن خدمت و حرفه ای، کمک کند بتوانیم بهره برداری و استفاده بهینه داشته باشیم.
مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: این تفاهم نامه آموزشی حین خدمت برای کارکنان، در اصفهان تاسیس می شود و فعالیت خود را از اوایل سال آینده شروع خواهد کرد.
جانباز خاطرنشان کرد: آموزش به صورت دوره ای کوتاه مدت و میان مدت است‌و این آموزش بیشتر در حوزه آب و فاضلاب، آب گرید و تاسیسات است همچنین به آموزش دیدگان، گواهینامه بین المللی اعطا خواهد شد.
403

کد خبر: 848080

وب گردی

وب گردی