دربست تا صدر با پیکان / کرانچار در فکر دومین برد متوالی

هفته دهم لیگ برتر پنجشنبه با برگزاری پنج بازی ادامه می یابد که طی آن ها فولاد خوزستان میزبان سپاهان خواهد بود, پیکان از تراکتورسازی پذیرایی می کند، سیاه جامگان میزبان صنعت نفت آبادان است، سپیدرود پذیرای پدیده، فولاد میزبان سایپا خواهد بود.

کریمی دومین برد را به کراچار هدیه می دهد؟

گسترش فولاد _ سپاهان

پنجشنبه 27 مهر

ساعت 15:00

ورزشگاه: بنیان دیزل

تیم داوری: کوپال ناظمی – بابک داوری – علی دودانگه – سعاد وفاپیشه
ناظر: محمود رفیعی

گسترش فولاد در بحرانی ترین شرایط ممکن قرار دارد و برای عبور از این بحران به شدت نیازمند کسب چند برد متوالی است؛ اتفاقی که تا کنون شکل نگرفته است. البته فیروز کریمی مربی نام آشنای کشورمان به تازگی هدایت این تیم را برعهده گرفته هرچند او هم در اولین بازی خود توفیقی به دست نیاورد اما مسوولان گسترش برای عبور از این شرایط سخت به او دل بسته اند.

سپاهان پر افتخار ترین تیم لیگ برتر مدت هاست که شرایط مناسبی ندارد؛ آن ها روند پر فراز و نشیبی را در این فصل از رقابت ها پشت سر می گذارند؛ البته آن ها هفته گذشته موفق به عبور از سد سیاه جامگان شدند هر چند برای اینکه ثابت کنند به طور کامل از بحران خارج شده اند نیازمند برد های بیشتری هستند.

ترکیب احتمالی گسترش فولاد

فرناندو دخسوس، سیداحمد موسوی، احمد زنده روح، سیدمحسن حسینی، سامان نریمان جهان، یوسف سیدی، پیمان بابایی، مسیح زاهدی، اسماعیل فرهادی، عرفان افراز و امید جهانبخش

ترکیب سپاهان

لی اولیویرا، عارف غلامی، مهدی رحیمی، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، میلاد سرلک، علی کریمی، حسین پاپی، جلال علی محمدی، مروان حسین و ساسان انصاری.

عبور جلالی با پیکانش از روی تراکتور!

پیکان _ تراکتورسازی

پنجشنبه 27 مهر

ساعت: 15:45

ورزشگاه شهدای شهر قدس

تیم داوری:وحید کاظمی – آرمان اسعدی – فرزاد بهرامی – حسین زمانی
ناظر: علیرضا کهوری

پیکان همه محاسبات مدعیان لیگ برتر را به یکباره دچار تغییر کرد؛ آن ها با پنج برد پی در پی با هفده امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و امیدوارند با تکرار همین رویه خود را به صدر جدول رده بندی برسانند که با توجه به نتایج این تیم امر بعیدی به نظر نمی رسد.

تراکتورسازی به آرامش نسبی رسیده است هر چند حاشیه هایی که پیش از دیدار برابر پارس جنوبی برای آن ها به وجود آمده باز هم این تیم را با مشکلاتی روبرو کرده است؛ باید دید آیا گلمحمدی می تواند تیم را همچنان در مسیر صحیح هدایت کند یا این اتفاقات باز هم کمر تیمی که به تازکی کمی به ثبات رسیده را خم خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پیکان

پیام نیازمند، مهران موسوی، حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، بختیار رحمانی، مهدی مومنی، مرتضی آقاخان و افرنگ دافه

ترکیب احتمالی تراکتورسازی

گروسیان، محمد ایران پوریان، محمد رضا مهدی زاده، سینا عشوری، امیر اسد زاده، محمد نادری، فرزاد حاتمی، عارف آغاسی، فاخر تهامی، مهدی شریفی و امیر نصر آزادانی

دشت اول مرزبان برابر کمالوند

سیاه جامگان _ صنعت نفت آبادان

پنجشنبه 27 مهر

ورزشگاه: اما رضا

ساعت: 16:15

تیم داوری: یاسر همرنگ – مهدی عالیقدر – محسن سلطانی – احمد موسوی
ناظر: حاتم بک‌پور

سیاه جامگان بعد از نتایج ضعیفی که کسب کرد در نهایت تصمیم به قطع همکاری با میثاقیان گرفت و هدایت این تیم را به علیرضا مرزبان مربی سابق این تیم واگذار کرد تا بلکه او بتواند با تفکرات خود تیم را از این بحران خارج کند. یکی از مهم ترین اتفاقات این بازی این است که نهایتا طلسم بازی نکردن در ورزشگاه امام رضا در این بازی شکسته خواهد شد و فوتبال کشورمان می تواند از این پس یکی از مدرن ترین ورزشگاه های کشور را در اختیار داشته باشد.

صنعت نفت آبادان با بردی که هفته گذشته به دست آورد شرایط نسبتا خوبی را در جدول رده بندی در اختیار دارد؛ البته شاگردان کمالوند یک بازی عقب افتاده هم در برابرپرسپولیس دارند و در صورت نتیجه گیری در آن بازی می توانند جزو تیم های مدعی لیگ برتر هم باشند.

ترکیب احتمالی سیاه جامگان
محمد ناصری، محسن آقایی، محمدمهدی عسگری، رضا شربتی، وحید عسگری، سهیل صالحی، مصطفی احمدی، پیام ملکیان، کیوان امرایی، بهتاش میثاقیان و گوران یرکوویچ
ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان

ناصر سالاری، مرتضی اسدی، علی عبدالله زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم زاده، زبیر نیک نفس، کرار جاسم ، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، امین درویشی و لوسیانو پریرا.

مهاجرت به اطراف صدر از رشت!

سپیدرود رشت _ پدیده

پنجشنبه 27 مهر

ساعت : 17:00

ورزشگاه: عضدی

تیم ئاوری: پیام حیدری – مهدی الوندی – یعقوب حجتی – علی‌اصغر مومنی
ناظر: رسول فروغی

سپیدرود هفته گذشته موفق شد یک تساوی ارزشمند را برابر سایپا به دست آورد تا با روحیه مناسبی برای این بازی آماده شود هر چند پدیده نیز در بهترین شرایط خود به سر می برد و کسب پیروزی برابر این تیم کار ساده ای به نظر نمی رسد.

شاگردان مهاجری در بهترین فرم خود قرار دارند و هفته گذشته در حالی که با دو گل از ذوب آهن عقب افتاده بودند در نهایت بازی را به تساوی دو بر دو کشاندند تا از شکست بگریزند؛ آن ها می توانند با کسب پیروزی در این بازی شرایط خود را باز هم بهبود ببخشند.

ترکیب احتمالی سپیدرود

ایمان صادقی، حمید ملکی، سید هادی موسوی، امید سام کن، علی دهقان، حسین کعبی، توحید غلامی، میثم تهیدست، عماد میرجوان، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی.

ترکیب احتمالی پدیده

شهاب گردان، محمدرضا خانزاده، اکبر ایمانی، میلاد کمندانی، اکبر صادقی، سید عبدالله حسینی، امین قاسمی نژاد, محمدرضا خلعتبری، معین عباسیان، مرتضی منصوری.

طلسم نبردن های دایی سرانجام می شکند؟

فولاد _ سایپا

پنجشنبه 27 مهر

ساعت: 18:00

ورزشگاه غدیر

تیم داوری: رضا مهدوی – حسن یوسفی – محمد راهی – جواد رحیم‌زاده
ناظر: ابراهیم میرزابیگی

فولاد در حال حاضر جزو تیم های بالا نشین جدول رده بندی محسوب می شود و با کسب پانزده امتیاز در رده پنجم قرار دارند و امیدوارند با کسب یک برد خانگی به روند صعودی خود ادامه دهند.

تیره روزی های شاگردان علی دایی تمامی ندارد و آن ها درست در حالی که یک قدم تا صدر نشین شدن فاصله داشتند وارد بحران شدند و نتایج ضعیف آن ها از راه رسید تا این تیم تا رده ششم جدول سقوط کنند.

ترکیب احتمالی فولاد

حامد لک، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، ایوب والی، آرش افشین، رحیم زهیوی، احمد عبدالله زاده، ایمان مبعلی، علی اصغر عاشوری، میلاد بدرقه و عبدالله ناصری.

ترکیب احتمالی سایپا

محمدرضا اخباری، روزبه شاه علیدوست، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد دانشگر، امید خالدی، آرش رضاوند، ایوب کلانتری، رضا اسدی، احمد مهدی زاده، رضا جعفری ، محمد عباس زاده.

606

کد خبر: 848081

وب گردی

وب گردی