گزارش ماموران ناجا  باید  محکمه پسندباشد

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در برخی پرونده‌ها به دلیل اینکه گزارش اولیه مأموران ناجا مناسب نبود دچار اطاله دادرسی می‌شدیم گفت: انشالله با آموزش های ارائه شده اطاله دادرسی کم شود و گزارش مامور ما گزارشی باشد که محکمه پسند باشد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم اعطای کارت ضابطان عام دستگاه قضایی کشور گفت: بحمدلله با هماهنگی نیروی انتظامی و قوه قضائیه اقدامات خوبی در زمینه امنیت شد ضمن اینکه وظایف ذاتی خود را انجام می‌دهیم حمایت ها باعث دلگرمی می‌شود.

وی افود: همانطور که اشاره شد شروع کار صدور کارت ضابطان از سال گذشته انجام شد و بر اساس آیین دادرسی کیفری کار را شروع کردیم تعداد قابل توجهی از اعضا نیروی انتظامی آموزش دیدند جا دارد از مجموعه دادستانی تشکر کنم.

اشتری گفت: امروز انشالله کارت ضابط توزیع می‌شود و تحویل کسانی که آموزش دیدند می‌شود برخی دیگر در سراسر کشور مشغول آموزش هستند البته عمده ضابطین عام از اعضا نیروی انتظامی هستند البته همانطور که اشاره عزیزان دیگر هستند که حز ضابطین دیگر هستند انشالله کارت ضابطین خاص هم آماده و تحویل شود.

فرمانده ناجا گفت: این کار انجام شد تا حقوق شهروندی حفظ شود تا این حق مردم در الویت باشد امروز اکثر ماموران ناجا و کسانی که در صحنه ماموریت هستند آموزش لازم انتظامی و حقوقی را دیدند که باعث شد سرعت و دقت کارها بیشتر شود یکی از موضوعات که به ما کمک میکند سرعت عمل است در برخی پرونده به دلیل اینکه گزارش اولیه مناسب نبود دچار اطاله دادرسی می‌شدیم.

وی افزود: انشالله با این کار اطاله دادرسی کم شود و گزارش مامور ما گزارشی باشد که محکمه پسند باشد.

خدمت همکاران و ضابطین عزیز می‌گویم که باید از آنها حمایت شود هم از ماموران معاضدت قضایی و هم مشوق‌های برای آنها در نظر گرفته شود. نتیجه این کارها آسایش و امنیت بیشتر کشور است.

706

کد خبر: 848105

وب گردی

وب گردی