نامه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی به رهبر معظم انقلاب

دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب مواضع اخیر ترامپ رییس جمهور امریکا را محکوم کردند.

به گزارش ایسکانیوز در حاشیه "همایش سیاست عصر رسانه" به همت بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی ، این طومار به امضای دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی رسید.

متن این طومار در محکومیت یاوه گویی های ترامپ رییس جمهور آمریکا به شرح زیر است:

بسمه تعالی

رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی ایران

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای

سلام علیکم؛

با احترام و ادب؛ و آرزوی توفیق و طول عمر و عزت برای حضرتعالی

اکنون که دشمن جنایت پیشه و مستکبر رژیم منفور ایالت متحده بار دیگر بی‌آبرویی و رسوایی خود را عیان کرد و با خباثت تمام علیه جمهور اسلامی ایران به اقدامات خصمانه پرداخت، به عنوان دانشجویان انقلابی به استحضار حضرتعالی میرسانیم:

«رهبر فرزانه ما دانشجویان انقلابی همچون برادارن و خواهران خود در ابتدا انقلاب با تمام دارایی خود پا به میدان مبارزه گذاشته‌ایم، ما در راه مبارزه برای رساندن پیام حق انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌های امام خمینی(ره) خسته نخواهیم شد و تا پرچم لاالله الا لله را در آن‌سوی نیافرازیم از این مبارزه در راه حق دست نخواهیم کشید.

اماما

امروز برای همگان عیان شد، که نباید چشم امیدی جز به خدا داشت و کسانی که چشم امید به غرب و ایالت متحده داشتند، امروز در محضر ملت ایران شرمنده‌اند، امروز بر همگان ثابت شد که راه پیشرفت و آبادانی کشور جز نگاه به ظرفیت‌ها در داخل کشور نیست، امروز گفتمان مذاکره با شیطان برای زنده ماندن شکست خورده است، و ملت خداجو همه یک دل و متحد برای پیشرفت و آبادانی قدم برخواهند داشت که انشاء الله به فرموده حضرتعالی خرمشهرها در پیش است.

رهبرا؛ با عزمی جزم و راسخ‌تر از پیش، با استعانت از شهدای دانشجو عزیزمان که احیاء «عندربهم یرزقونند»، در میدان جهاد علمی به پیش خواهیم رفت و میهن اسلامی خویش را از نیاز به اجنبی بی‌نیاز خواهیم ساخت و انشاء الله جمهوری اسلامی بتواند حاکمیت الله در سراسر کره خاکی گسترش دهد. و قطعاً این عداوت‌های عاجزانه استکبار، بر تلاش و اعتقاد معنوی ما در عرصه رشد و تعالی مسلمانان وعدالت‌خواهان جهان خواهد افزود.

از محضر آن رهبر مجاهد، خالصانه درخواست داریم تا ما را از دعای خیر خویش بهره‌مند نموده و با نسیم امید بخش رهنمودهای حکیمانه خود، فضای علمی و اعتقادی دانشجویان انقلابی دانشگاه علامه طباطبائی را عطرآگین کنند.

کد خبر: 848140

وب گردی

وب گردی