آخرین سخنان استاندار مرکزی : با استاندار جدید همکاری کنید

استاندار پیشین مرکزی در جلسه تودیع خود خطاب به مردم گفت: حتماً در زمان مسئولیتم با تصمیمات ناصواب و اشتباهاتم موجب رنجش خاطر شما شدم از شما و خدای شما عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایسکانیوز، امروز، ۲۶ مهرماه با حضور مسئولان استانی و وزیر کشور مراسم تودیع و معارفه استاندار مرکزی برگزار شد.

در این مراسم محمود زمانی قمی، استاندار پیشین مرکزی گفت: این جلسه فرصتی برای تقدیر و طلب حلالیت از کوتاه‌هایی است که فراوان متوجه بنده بوده و خواهد بود.
وی در ادامه با بیان اینکه از مسئولان تقاضا می‌کنم با استاندار جدید همکاری کنند خطاب به مردم استان مرکزی گفت: حتماً در زمان مسئولیتم با تصمیمات ناصواب و اشتباهاتم موجب رنجش خاطر شما شدم از شما و خدای شما عذرخواهی می‌کنم.
زمانی‌قمی تصریح کرد: از همراهی صنعتگرانی که با خون دل، چرخ اقتصاد را در طی مسئولیت بنده به حرکت درآوردند تشکر می‌کنم و از نارضایتی این صنعتگران و کارگران عذرخواهی می‌کنم همچنین از کارمندان و اساتید و دانشجویان که با وجود سختی‌ها به مردم خدمت کردند طلب حلالیت دارم.
استاندار پیشین مرکزی افزود: کارگران اقتدار عرصه اقتصاد هستند تقاضا دارم برای ادامه حرکت چرخ اقتصادی استان، استاندار جدید را یاری کنند، از حامیان و منتقدان دولت که بنده را نقد کردند ضمن تشکر، پوزش می‌طلبم از سمن‌ها به ویژه تشکل‌های زیست محیطی که اگر اشتباهی کردم به موقع انتقاد کردند و ما نیز فریادشان را به جان خریدیم تشکر می‌کنم.

900

کد خبر: 848284

وب گردی

وب گردی