بزرگترین دشمن امریکا خود آنها هستند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: راه سعادت مسلمانان از میدان جهاد عبور می‌کند و چیزی جز جهاد، در این مسیر حیات بخش نیست.

به گزارش ، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، طی سخنانی در گردهمایی بزرگ رزمندگان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)، با بیان اینکه آثار دلاورمردیهای‌ رزمندگان اسلام در دفاع مقدس الی الابد باقی میماند، اظهار داشت: دشمنان در دفاع مقدس آرزوهای بزرگی داشتند و‌ می‌خواستند ایران را تقسیم کنند و بگویند نمی‌شود با دین کشور را اداره کرد. آنها می‌دانستند اگر به این نظام فرصت دهند دست کفار را از بلاد اسلامی کوتاه خواهد کرد و لذا همه جهان آن روز علیه انقلاب اسلامی متحد شدند.

سلامی با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی در تعقیب یک آرمان بزرگ به نام عدالت و حاکم کردن آن بر جهان است، گفت: آنها می‌دانستند که نمی‌توانند با وجود انقلاب اسلامی، ثروت‌های مسلمانان را غارت کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای همین بود که آنها به ایران حمله کردند تا ما را بشکنند و نور خدا را خاموش کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: ما امروز در مسیر تحقق اسلام قدم برمی‌داریم و دفاع مقدس هم پدیده‌ای نبود که آثارش تنها در زمان خود باقی بماند.

سلامی تصریح کرد: ما امروز به شکل مستقیمی آثار دفاع مقدس را در تمام شئون زندگی خود حفظ می‌کنیم و عزت و آبروی ما در جهان بخاطر همان دفاع است.

وی اضافه کرد: اگر دفاع مقدس و رزمندگانش نبودند، امروز نه از اسلام خبری بود نه از استقلال و نه این جبهه های دفاع از حق و اسلام وجود داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: راه سعادت مسلمانان از میدان جهاد عبور می‌کند و چیزی جز جهاد، در این مسیر حیات بخش نیست.

سلامی با بیان اینکه رزمندگان در دفاع مقدس بر ائتلاف نیرومندی از امپراطوری های دنیا پیروز شدند، گفت: اگر آن روزها نایستاده بودیم آیا امروز می‌شد از استقلال ایران و حاکمیت اسلام و شکست کفار سخن گفت؟

وی افزود: مبارزه ما با امریکا از همان اول انقلاب آغاز شد و‌ ملت ایران اراده کرد در پرتو رهبری، همه جا دشمن را شکست دهد و این اتفاق افتاد.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: امروز هم نبرد ملت ما با امریکا و‌ متحدانش پایان نیافته و آنها ما را تحریم اقتصادی کردند اما بازهم موفق نشدند. آنها می‌خواستند کشور ما عقب بماند اما ماهواره ها پرتاب شد و کشور پیشرفت کرد. فکر کردند می‌توانند با یک فتنه داخلی نظام را از پای در بیاورند اما با عشق ملت به رهبری بازهم شکست خوردند. با جنگ‌های فرقه ای و طایفه ای خواستند مسلمانان را از بین ببرند اما استخوانهای استکبار زیر فشار یاران انقلاب و اسلام در حال شکستن است.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ما هرگز از دشمنان شکست نخواهیم خورد، گفت: جبهه انقلاب از کرخه و کارون به سواحل مدیترانه و شمال افریقا و شبه جزیره حجاز منتقل شده و دشمن کوچک شده است.

وی با بیان اینکه ما آشفتگی و فروپاشی انسجام و یاس و درماندگی را در جبهه دشمن می‌بینیم، افزود: شاید بظاهر حالت رییس جمهور امریکا تهاجمی نشان می‌داد اما سرشار از عجز و شکست بود و در ابتدای سخنانش فهرست شکستهای امریکا را اظهار کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: همه اینها نشان دهنده غلبه جهان اسلام بر آنها بود و دیدیم او که می‌خواست ایران را منزوی کند خود در انزوا قرار گرفت.

سلامی تصریح کرد: در این سخنان جدید دیگر از بیان گزینه نظامی چیزی ندیدید چون راه های آنها بسته شده و منطق اتحاد آنها با اروپا از هم پاشیده است.

وی ادامه داد: وقتی ترامپ سمبل جامعه امریکا می‌شود، یعنی آن جامعه فرو ریخته است. وقتی رییس جمهور امریکا حرفی می‌زند وزیر خارجه و دفاعش او‌ را تحقیر می‌کنند و همه سیاستمداران جهان حرف او را رد می‌کنند، این نشان می‌دهد امریکا به پایان کار رسیده است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: در روز سخنرانی ترامپ، ایران در آرامش کامل بود و این سخنان فقط موجب اعتراض جهانی به آنها شد.

سلامی تصریح گرد: بزرگترین دشمن امریکا خود آنها هستند و با این راه و روش منافع ملی خود را از بین می‌برند.

وی گفت: امروز ما نه تنها خودمان پیروز شده ایم بلکه تکیه گاه ملتهای دیگر هم هستیم و این به برکت رهبری معظم انقلاب است.

کد خبر: 848366

وب گردی

وب گردی