شناسایی  هویت سومین مفقودی سیلاب علی‌آباد کتول

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: با انجام آزمایش DNA مشخص شد، جسد کشف‌شده در محدوده رودخانه سیاه‌جو شهرستان علی‌آباد کتول متعلق به سومین مفقودی سیل مرداد ماه دهنه زرین‌گل علی‌آباد کتول است.

به گزارش ایسکانیوز، حسین زارعی اظهار کرد: با بررسی و انجام آزمایش DNA بر روی بقایای اسکلتی ارجاعی به پزشکی قانونی و انجام نمونه‌برداری از پدر و مادر موردنظر، سومین جسد حادثه سیل دهنه محمدآباد شهرستان علی آباد کتول به نام "جواد نعمتی خان‌ببین" شناسایی و تعیین هویت شد.

وی افزود: به این ترتیب از مجموع ۳ جسد ارجاعی به پزشکی قانونی در حادثه سیل شهرستان علی‌آباد، تمامی آن‌ها شناسایی و تعیین هویت شدند.

سیلاب 19 مرداد امسال در دهنه زرین‌گل علی‌آباد کتول، خودروی خانواده‌ای 3 نفره را با خود برد. جسد مادر خانواده روز بعد و جسد کودک سه روز بعد پیدا شد اما تلاش برای یافتن سومین مفقودی این سیلاب زمان‌بر شد.

سرانجام با تلاش بی‌وقفه نیروهای مختلف امدادی پس از گذشت 17 روز در 5 شهریور بخشی از پیکر یک انسان در محدوده رودخانه سیاه‌جو حد فاصل کوچک پلنگ و کوچک استاجیق شهرستان علی‌آباد کتول در 50 کیلومتری محل حادثه، کشف شد که تصور می‌شد پیکر سومین و آخرین مفقودی سیلاب مرداد دهانه زرین گل این شهرستان باشد.

پیکر این فرد جهت آزمایشات و سیکل قانونی به مراجع انتظامی و قضایی شهرستان تحویل داده شد و اعلام قطعی در خصوص تعلق این جسد به پیکر سومین مفقودی این حادثه به اعلام نتیجه آزمایش DNA موکول شده بود.

منبع: ایسنا

901

کد خبر: 848415

وب گردی

وب گردی