فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری زوج سارق که اقدام به ۶۵ فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در شهرهای هشتگرد، نظرآباد و کرج می‌کردند، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ احمد جبار پور در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان ساوجبلاغ که باعث قطعی گسترده خطوط تلفن شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ در ادامه افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های میدانی مأموران مشخص شد که سارقان یک مرد و زن هستند که با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید اقدام به سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان می‌کنند.

سرهنگ جبار پور تأکید کرد: ضمن رصد اطلاعاتی و مخابره مشخصات خودرو به‌تمامی واحدهای گشت، مأموران کلانتری شهر جدید هشتگرد در حین گشت زنی خودرو مذکور را مشاهده و با رعایت موارد ایمنی خودرو را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: در بازرسی از خودرو مذکور، مقادیر زیادی کابل‌های مخابراتی سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ در گفت و گو با مهر خاطرنشان کرد: متهمان که دارای سوابق کیفری متعدد هستند، پس از اعتراف به ۶۵ فقره سرقت کابل‌های مخابراتی در هشتگرد، نظرآباد و کرج جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: مهر

901

کد خبر: 848535

وب گردی

وب گردی