ابقای نیکبخت در استانداری همدان

وزیر ورزش و جوانان گفت: محمدناصر نیکبخت به عنوان استاندار همدان ابقا شد.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود سلطانی فر پیش از ظهر پنج شنبه در شورای اداری استان همدان گفت: محمدناصر نیکبخت استاندار همدان قرار بود برای خدمت به استانی دیگر برود اما در همدان ماندگار شد.

وی با بیان اینکه نیکبخت از مدیران اجرایی و با تجربه کشور است، گفت: استان های دیگری دنبال جذب وی بودند که نظر دولت بر ادامه فعالیت وی در همدان و تکمیل طرح ها و برنامه های در دست اقدام قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: مردم استان همدان قدر فرصت حضور محمدناصر نیکبخت به عنوان استاندار همدان را مغتنم بشمارند.

سلطانی فر در ادامه با بیان اینکه این اولین بار است که در دورانی که از حیات نظام انقلاب اسلامی می گذرد، آمریکا قدمی علیه ما بر می دارد و غرب همراهی نمی کند، گفت: به جز چند کشور قبیله ای و رژیم صهیونیستی، اروپا، چین و روسیه و کشورهای دیگر از مواضع به حق ایران دفاع کردند که دستاورد بزرگی بود.

وی با بیان اینکه ترامپ با به کار بردن واژه جعلی برای خلیج فارس همه ایرانیان را یکپارچه کرد، گفت: سخنان ترامپ باعث شد وحدت، یکپارچگی و همدلی مانند دوره جنگ در جامعه ایجاد شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین بااشاره به اینکه مجموعه ورزشی حاجی بابایی دارای امکانات خوبی است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم یکی از جلسات فدراسیون‌ها در اینجا برگزار شود، گفت: با برگزاری جلسه روسای فدراسیون ها در همدان، علاوه بر جلسه هفتگی خودمان تصمیماتی در خصوص پیشرفت ورزش استان شهید پرور همدان اتخاذ می کنیم.

وی گفت: این مجموعه و مجموعه علیمرادیان در نهاوند از امکاناتی است که بر اساس سیاست تمرکززدایی در اردوها و مسابقات باید از این امکانات استفاده و از جهات مختلف استان منتفع شود.

سلطانی فر تاکید کرد: با توجه به منابع در اختیار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام قدم برخواهیم داشت.

وزیر ورزش و جوانان باتاکید براینکه در کشور ما و همه کشورها برای اوقات فراغت، شادی و نشاط هیچ ابزاری بهتر و ارزانتر از ورزش نیست، گفت: در بخش جوانان اقدامات خوبی در دولت تدبیر و امید انجام شد و پرداخت وام ازدواج ۳ و نیم برابر شد.

وی اضافه کرد: اعتبار بخش جوانان در سال ۹۲ شش میلیارد تومان بود که امسال ۴۰۰ میلیارد تومان شد و این امر نشانگر توجه رئیس جمهور و دولت به بخش جوانان است.

سلطانی فر افزود:گاهی عنوان می‌شود که دولت در چهار سال گذشته آنطور که باید به حوزه ورزش رسیدگی نداشته است، اما آمار و ارقام متفاوت بوده و گویای موضوع دیگری است.

901

کد خبر: 848573

وب گردی

وب گردی