بازار ۱۶۰ هزار میلیارد تومانی در انتظار سرمایه گذاران

سرپرست وزرات نیرو گفت:وزارت نیرو متولی امر خدمت رسانی در بخش آب و برق و فاضلاب است و این بیانگر این است که با بازار بزرگی روبه رو بوده و در اختیار شما تولیدکنندگان و پیمانکاران قرار دارد که این بازار در اختیار کمتر تولیدکننده در منطقه است چرا که بازار ۱۶۰ هزار میلیارد تومانی بزرگترین بازار سرمایه گذاری است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ ستار محمودی سرپرست وزارت نیرو در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات فاضلاب کشور با اشاره به اینکه صنعت کشور و تحقیق و پژوهش صنعت ایستا نیست بلکه باید در ارتقای فعالیت خود بکوشیم گفت: با رقابت دوستانه می توانیم در انتقال تکنولوژی و پیشبرد اهداف دانش بشری پیش برویم.
او تصریح کرد :ما بهترین ها را در بخشهای مختلف از جمله مهندسین و پزشکان و غیره را داریم که می توانیم با ایجاد کنسرسیوم داخلی با کشورهای خارجی رقابت داشته باشیم و بازار بهتری برای آینده رقم بزنیم.
محمودی افزود:وزارت نیرو متولی امر خدمت رسانی در بخش آب و برق و فاضلاب است و این بیانگر این است که با بازار بزرگی روبه رو بوده و در اختیار شما تولیدکنندگان و پیمانکاران قرار دارد که این بازار در اختیار کمتر تولیدکننده در منطقه است چرا که بازار ۱۶۰ هزار میلیارد تومانی بزرگترین بازار سرمایه گذاری است.
وی ادامه داد: با وجود ۱۲۰۰ شهر و ۳۰ هزار روستا که به خدمات و امکانات و توسعه تاسیسات نیازمند هستند بازار گسترده ای پیشروی شما خواهد بود و می توان در کوتاهترین مسیر به نتیجه رسید.
سرپرست وزارت نیرو در ادامه با اشاره به نیاز این وزارتخانه به همکاری و ارتباط بیشتر با صنف های مختلف در صنعت آب و فاضلاب گفت:ما می توانیم با انتقادها و هم افزایی های شما بهترین شیوه و پیشنهاد را برای ارتباط با کشورهای دیگر داشته و به سمت توسعه حرکت کنیم.
او ادامه داد: قصور ما در مقابل صنف ها و پیمانکاران و شرکای کاریمان این است که نتوانستیم جوابگوی آنها باشیم چرا که شرایط مجموعه حصول درآمد و اعتبارات ما باعث شد که تا فرصت جبران را از دست بدهیم.
وی افزود:ما به دنبال آن هستیم که با همکاری و همفکری نمایندگان مجلس و وزارت نیرو چاره گشای مشکلات این بخش باشیم.
محمودی گفت:شما می توانید در راستای پیشبرد وزارت نیرو در مقررات گذاری و مقررات زدایی و تنظیم فرایندها کمک کنید. شما می توانید هم اکنون بازارهای جدید و آماده پذیرش خدمت در اختیار بگیرید و سرمایه گذاری بازار کار آینده را گسترش دهید.

گغتنی است در پایان مراسم از شرکت های برتر تقدیر به عمل آمد.

403

کد خبر: 848583

وب گردی

وب گردی