مهاجری: بدشانسی و زمین ورزشگاه سردار جنگل باعث شکست ما شد/ نگران نیستم چون نوع فوتبال‌مان اشکالی نداشت

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان بدشانسی را عامل شکست تیمش در خانه سپیدرود رشت دانست.

به گزارش ایسکانیوز، رضا مهاجری پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل سپیدرود رشت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به تیم سپیدرود، هواداران پرشورش و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم. با صحبت‌هایم قصد ندارم از ارزش‌های سپیدرود کم کنم. امروز بدشانسی و کم‌لطفی فوتبال شامل حال ما شد.

وی در ادامه افزود: به تیم سپیدرود تبریک می‌گویم که مزد تلاش و وفاق خود را گرفت، اما جریان بازی به گونه‌ای نبود که ما را شکست دهد. ما روی دو اتفاق گل خوردیم. بازیکنان پدیده در این مسابقه سهل‌انگاری و غفلت کردند که بارها و بارها در تمرینات به آنها تذکر دادیم. به بازیکنانم گفته بودم که تنها شرایطی که سپیدرود می‌تواند ما را ببرد، این است که ما غفلت کنیم که این اتفاق هم رخ داد.

سرمربی پدیده با بیان اینکه بازیکنان تیمش به خوبی روی دروازه حریف فشار آوردند، اما دفاع چندلایه سپیدرود مانع گلزنی تیمش شد، تصریح کرد: همان‌طور که گفتم، سهل‌انگاری، غفلت و عدم تمرکز باعث شد گل‌های ساده‌ای دریافت کنیم. سپیدرود هم با چنگ و دندان از گل‌هایی که زد، محافظت کرد و مدافعان و دروازه‌بان این تیم، روزی استثنایی را پشت سر گذاشتند. ما صاحب موقعیت‌هایی هم شدیم که آنها را از دست دادیم. غیبت چند بازیکن ما هم امروز تأثیرگذار بود و زمانی که می‌خواستیم روال کاری خود را جلو ببریم، دست‌مان خالی بود. امیدوارم برگردیم و بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.

مهاجری در پاسخ به پرسشی در خصوص چمن ورزشگاه سردار جنگل خاطرنشان کرد: نوع فوتبالی که بازی می‌کنیم در این چمن میسر نبود. بخشی از چمن زمین خالی و بخشی از آن پُر بود و نمی‌دانستیم زمانی که به توپ ضربه می‌زنیم، چه اتفاقی رخ می‌دهد. چمن ورزشگاه مانع این شد فوتبالی را که در ذهن داشتیم در زمین پیاده کنیم و سرعت فوتبال ما را گرفت.

وی با اشاره به اینکه تیمش در سه هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرد، اظهار داشت: ما تراکتورسازی را در تبریز شکست دادیم و با پارس جنوبی مساوی کردیم. مقابل ذوب‌آهن هم با پنالتی که از دست دادیم، به تساوی دست یافتیم. اگر نوع فوتبال تیم ما اشکال داشت، نگران می‌شدم، اما امروز نوع فوتبال ما اشکالی نداشت و پدیده ایرادهایی داشت که باید رفع شوند.

سرمربی پدیده درباره حضور تماشاگران رشتی در این مسابقه، با تمجید از آنها گفت: جو ورزشگاه عالی بود و می‌توانیم لقب «پُرشورها» را به هواداران سپیدرود بدهیم. تماشاگران تا دقیقه 90 تیم خود را تشویق کردند و باید به این تماشاگران تبریک بگویم. تماشاگران به فوتبال جذابیت می‌دهند و این جو، احساس خوبی به آدم می‌دهد.

مهاجری درباره عملکرد حسین کعبی بازیکن باتجربه سپیدرود و اینکه آیا نیازی نمی‌بیند رهبری باتجربه مانند کعبی در تیم خود داشته باشد، تصریح کرد: کعبی یک استثناست و به او تبریک می‌گویم که در این سن و سال، توانسته است خودش را خوب نگه دارد و آمادگی اش را حفظ کند. ما هم بازیکنان باتجربه خوبی در اختیار داریم. محمد قاضی، رضا ناصحی، محمدرضا خلعتبری و شهاب گردان بازیکنان باتجربه خوبی هستند که در تیم ما حضور دارند و به ما در شرایط سخت کمک می‌کنند. البته ممکن است شرایط در یک بازی برای یک بازیکن مناسب نباشد.

وی با اشاره به غیبت رضا ناصحی در این مسابقه خاطرنشان کرد: ما معین عباسیان را هم با هزار بدبختی به بازی رساندیم. مُچ پای معین آسیب دیده بود، اما نیاز داشتیم که یک بازیکن را در دفاع چپ داشته باشیم.

602

کد خبر: 848631

وب گردی

وب گردی