پاشایی: پارس و ذوب‌آهن از تیم‌های خوب لیگ برتر هستند

مربی پارس جنوبی جم گفت که ذوب‌آهن از مدیریت، بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین پاشایی که در غیاب مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن حاضر شده بود، در این باره اظهار داشت: تارتار به خاطر مشکلات شخصی که داشت و اینکه مراسم یادبود پدرش بود، مجبور شد با ماشین به اصفهان سفر کند. به همین خاطر از شما عذرخواهی می‌کنم.

وی در خصوص دیدار فردای تیمش گفت: امیدوارم بازی خوب و باکیفیتی را شاهد باشیم، چون دو تیم از تیم‌های خوب لیگ برتر هستند. پارس جنوبی همان‌طور که از اول فصل نشان داده، تیم قابل احترام و باکیفیتی است. ذوب‌آهن یکی از تیم‌هایی است که نشان داده اسم باشگاه زیبنده‌اش است. آنها از مدیریت خیلی خوب، بازیکنان و کادر فنی باکیفیت بهره می‌برند.

مربی تیم پارس جنوبی درباره محرومان و مصدومان تیم پارس جنوبی برای بازی فردا گفت: محروم نداریم اما متأسفانه بازیکنان بسیاری از تیم ما مصدوم هستند. حامد نورمحمدی و علی دشتی به دلیل مصدومیت قطعا در بازی فردا حضور نخواهند داشت و این در حالی است که چند بازیکن مصدوم دیگر هم داریم که وضعیت آنها برای بازی فردا مشخص می‌شود؛ آلویز نانگ هم برای بازی فردا مشکلی ندارد.

پاشایی ادامه داد: در طول هفته گذشته با تمرینات خاصی روی نقاط تیم ذوب‌آهن کار کردیم. تیم ما ساختار بسیار خوبی دارد و هم از لحاظ دفاعی و هجومی در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی گفت: در حال برنامه‌ریزی برای کسب هدفمان هستیم اما تا به اینجای کار هدفمان قهرمانی نیست و به دنبال کسب بهترین رتبه در لیگ برتر هستیم و علاقه‌مندیم در کورس قهرمانی قرار داشته باشیم.

مربی تیم پارس جنوبی ادامه داد: تا به اینجای کار آنقدر خوب کار کرده‌ایم که بتوانیم نتایج خوبمان را ادامه دهیم. حمایتهای خوبی تا به حال از ما شده است که امیدواریم این حمایتها ادامه‌دار باشد.

پاشایی در مورد حمایت هواداران این تیم در اصفهان گفت: 4 دستگاه اتوبوس از هواداران ما به اصفهان آمده‌اند و امیدواریم با کسب نتیجه خوب شرمنده آنان نشویم.

وی در پایان گفت: هدف ما کسب بهترین نتیجه است و امیدواریم در سال اول حضورمان در لیگ برتر نتایج درخور شأن شهر جم کسب کنیم.

602

کد خبر: 848638

وب گردی

وب گردی