نظرمحمدی: مقابل پدیده یک بازی بسیار سنگین و پرفشار داشتیم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد، تیمش یک بازی سنگین و پرفشار را مقابل پدیده پشت سر گذاشته است.

به گزارش ایسکانیوز، علی نظرمحمدی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل سپیدرود رشت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: همان‌طور که قبل از بازی گفتم، یک بازی بسیار سنگین و پرفشار داشتیم. در نیمه اول سپیدرود همان‌طور که برنده بود، توانست تیم برتر میدان هم باشد. 90 دقیقه بازی تاکتیکی داشتیم، هم می‌توانستیم برنده و هم بازنده شویم. مهاجری تیم جوانی داشت که خیلی جنگنده بودند، اما بچه‌های جوان و تیم احیا شده ما در لیگ برتر، کاری کردند کارستان.

وی افزود: در اولین بازی که بعد از سال‌ها در ورزشگاه سردار جنگل برگزار کردیم، دو گل به تیم خوب پدیده زدیم و چند گل دیگر هم می‌توانستیم بزنیم، اما شانس با ما یار نبود. از بازیکنانم که بسیار مسئولانه کار کردند ممنونم. سپیدرود خودش را در لیگ برتر پیدا کرده و بازیکنانم هم می‌دانند که برای حفظ این جایگاه، باید سختی بکشند. این برد حاصل تلاش همه عوامل باشگاه، تدارکات، ماساژور، بازیکنان با معرفت و با تعصب‌مان و هوادارانی است که به ورزشگاه آمدند و مثل بازی سایپا، سپیدرود را مورد تشویق و حمایت خود قرار دادند. از همه آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم سپیدرود در خصوص تعویض سومش گفت: فکر می‌کنم ابراهیمی باید در مورد تعویض‌هایش یک مقدار تحمل بیشتری داشته باشد. هر بازیکنی احتمال دارد در هر بازی‌ای در دقایق پایانی مصدوم شود. از حسین کعبی ممنونم که با پای مصدوم در زمین بازی کرد. هر کس جای او بود، می‌توانست میدان را ترک کند.

«اردیبهشت‌ماه 96 ظرفیت سپیدرود را در بحث‌ هواداران ارزیابی کردیم»، نظرمحمدی با بیان این جمله، تصریح کرد: باید برنامه‌ای داشته باشیم که هواداران را به ورزشگاه‌ سردار جنگل بیاوریم. مسئولان شهری، محلی، شهردار، فرماندار و اداره ورزش رشت اگر از ظرفیت ناوگان اتوبوس‌رانی استفاده کند تا هواداران از رشت به سردار جنگل بیایند و برگردند، خیلی راه دوری نمی‌رود. هواداران از ارکان موفقیت سپیدرود بودند و مسئولان عزیز یادشان نرود که سپیدرود چهارمین تیم از نظر هوادار در کشور است.

وی در خصوص وضعیت جسمانی بازیکنان سپیدرود گفت: در این وقفه‌ای که بین بازی استقلال و سایپا داشتیم، روی آمادگی جسمانی بچه‌ها کار کردیم. در این مدت از نظر بدنی روی بچه‌ها زوم کریم که از این لحاظ بالا کشیده شوند. جوانان سپیدرود روزبه‌روز خودشان را پیدا می‌کنند و این خودباوری به ما کمک می‌کند که در کنار بازیکنان باتجربه، از جوانان هم استفاده کنیم. لطف خدا هم شامل کادر فنی شده که در نیمه مربیان سپیدرود توانسته تیم برتر میدان باشد.

سرمربی سپیدرود در مواجه شدن با سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر مشکلات مالی این باشگاه، یادآور شد: به مشکلات مالی تیم سپیدرود به کرات پرداختیم، اما نتیجه‌ای ندیدیم. پس از بازی سایپا هم گفتم که پرداختن به مشکلات مالی و پشتیبانی سپیدرود خیلی لوث شده است. همه مسئولان استان می‌دانند که ما خیلی با مشکلات مالی مواجه هستیم. تنها تیمی هستیم که نه اسپانسر داریم و نه پشتوانه. البته همه دارند تلاش می‌کنند، اما این تلاش‌ها تاکنون به خبرهای خوبی منجر نشده است.

نظرمحمدی بار دیگر به مشکلات هواداران سپیدرود برای حضور در ورزشگاه سردار جنگل اشاره کرد و گفت: این اولین بازی بود که در سردار جنگل داشتیم و باتوجه به اینکه خیلی‌ها نمی‌دانستند بازی در این ورزشگاه است، نیامدند، اما باید برای هوادار ارزش قائل باشیم. از آقای رادنی (مدیر رسانه‌ای سپیدرود) خواهش می‌کنم در جلساتی که با مدیران باشگاه دارد، این مشکلات را بیان کند.

وی در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل پارس جنوبی جم، عنوان کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم. پارس جنوبی شکستی در زمین خودش نداشته، اما ما هم انشالله مقابل آنها تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود.

سرمربی تیم سپیدرود در پاسخ به این سوال که «بهترین بازیکن‌تان مقابل پدیده چه کسی بود؟»، گفت: من امروز استثناً از همه بازیکنان رضایت صد درصدی دارم. اگر بخواهم بگویم که کدام بازیکنانم امروز بهترین بود، می‌گویم که هر 11 نفر و حتی بازیکنان که جانشین آمدند. همه بچه‌هایم امروز خوب بازی کردند.

نظرمحمدی در ادامه با سوال خبرنگاری مواجه شد که به او گفت: «به‌نظر می‌رسد هنوز ترکیب اصلی خودتان را پیدا نکردید». وی از این سوال عصبانی شد و تأکید کرد: در جواب این سوال نمی‌خواهم چیزی بگویم که شما ناراحت شوید، اما این را باید از سرمربی بپرسید که دو ماه است به سپیدرود آمده، نه من که سه سال است اینجا کار می‌کنم. شما باید بدانید نظرمحمدی مربی است که برای هر بازی تاکتیک و شیوه خودش را دارد. شاید یک بازیکن بازی قبل فیکس شود، اما بازی بعد از لیست 18 نفره هم خط بخورد. ما ترکیب هر بازی را براساس عملکرد بازیکنان در هفته گذشته و عملکرد آنها در طول تمرینات می‌چینیم.

وی در خصوص وضعیت ورزشگاه سردار جنگل گفت: هر بیننده‌ای می‌توانست تشخیص بدهد که ورزشگاه سردار جنگل چه مشکلاتی دارد. دو موضوع در این ورزشگاه مشهود بود. یکی اینکه چمن ورزشگاه هم سرعت انفرادی، هم سرعت حمل توپ و هم رفلکس روی توپ را می‌گیرد. شرایط زمین می‌تواند بهتر از این شود. فکر می‌کنم با جمع گرانول‌ها این اتفاق هم می‌افتد. دومین مسئله‌ای که وجود دارد، این است که وقتی ضربه به توپ می‌زنیم، یک مشت از گرانول‌ها بالا می‌آید. برخی از بازیکنان ما هم پا به سن گذاشته هستند و ممکن است مصدوم شوند. نباید با دستان خودمان تیم‌مان را مصدوم کنیم. باید خیلی مواظب این ورزشگاه باشیم و آن را مدیریت کنیم.

سرمربی تیم سپیدرود در مورد عملکرد داوری دیدار این تیم مقابل پدیده گفت: در یک صحنه پویا نزهتی روی شماره 37 پدیده هیچ گونه خطایی نکرد و توپ را قاپید و می‌توانست با دروازه‌بان حریف تک‌به‌تک شود، اما تصمیم داور زیر فشار گذاشتن پویا بود. به‌نظر من آن صحنه خطا نبود، اما در مجموع عملکرد تیم داوری را خوب و مثبت می‌بینم.

نظرمحمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر دلیل نیمکت‌نشینی مهرداد جماعتی، تصریح کرد: او قبل بازی سایپا دچار سرماخوردگی شده بود. ویروس سرماخوردگی بیش از حد در بدن او مانده بود و شرایط بازی کردن را نداشت. با توجه به خط حمله زهرداری که پدیده داشت، خط دفاع در این بازی برای ما خیلی مهم بود. در کل دلیلی نداشت ترکیب تیم برنده‌ای را تغییر بدهم.

وی در پایان این برد را به آقای هدایتی تقدیم کرد.

602

کد خبر: 848640

وب گردی

وب گردی