آمریکا و اسرائیل به دنبال اجرای برنامه های شوم در منطقه بودند اما این آرزوها را به گور می‌برند/ دانشگاه آزاد دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی است

رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایران از ظرفیتی برخوردار است که می‌تواند کارهای بزرگی را تدبیر و به اجرا درآورد، کما این که تاکنون هم در این جهت گام برداشته است و ما در حوزه علمی بدون تردید بالاترین نمره و امتیاز را داریم. بی تردید هیچ کشوری مانند ایران در تمدن سازی و فرهنگ سازی در جهان سهم ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر ولایتی عصر روز پنجشنبه 26 مهرماه در نشست رؤسا و معاونان واحدهای دانشگاه آزاد در استان اصفهان که در واحد دانشگاهی خوراسگان برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه آزاد باید در جهتی که کشور استحقاق دارد حرکت کند، تاکید کرد: برگزاری جلسات هم‌اندیشی سبب می‌شود تا ما به هدف خود نزدیک‌تر بشویم و با همفکری برنامه ریزی بلند مدت، کلان و تاثیرگذاری را در بخش های مختلف و متنوع ترسیم کنیم.
رئیس هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی : ضرورت اقتصادی کشور بیش از هر زمانی وابسته به اقتصاد دانش بنیان است و توسعه انسان محور است، کره جنوبی منابع چندانی ندارد اما نیروی انسان کارآمدی دارد، اما با همت‌ترین مردم دنیا ایرانی‌ها هستند و در منطقه نیز این مسئله را نشان داده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: ایران از ظرفیتی برخوردار است که می‌تواند کارهای بزرگی را تدبیر و به اجرا درآورد، کما این که تاکنون هم در این جهت گام برداشته است و ما در حوزه علمی بدون تردید بالاترین نمره و امتیاز را داریم و بی تردید هیچ کشوری مانند ایران در تمدن سازی و فرهنگ سازی در جهان سهم ندارد.
وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی است که اکنون ‌یک‌میلیون و 500 هزار ‌دانشجو دارد. و این ظرفیت عظیم و مهمی برای توسعه کشور محسوب می گردد..
وی با بیان اینکه در حوزه آموزش و تربیت اقدامات بسیاری صورت داده‌ایم، افزود: کار تربیتی ما کمتر از کار آموزش نیست و باید دانشگاه آزاد الگو باشد، ما از نظر تاریخی و هویت ملی استحقاق این مسئله را داریم و از هویت اسلامی مملو از فرهنگ و علم بهره می‌بریم.
دکتر ولایتی اظهار داشت: صاحبان مجلات علمی دنیا حاضر نیستند از جمهوری اسلامی ایران مقالات علمی پذیرفته شده و سطح علمی بالا را برای نمایش واقعی چهره علمی کشور در اختیار علاقه مندان قرار دهند اما به قدری برخی از آنان در جایگاه بالایی قرار دارند که چاره ای جزء انتشار آنان ندارند .
رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: راه برای پیشرفت بسیار است و بنده خود را ملزم می‌دانم در جهت اهدافی که رهبر معظم انقلاب تبیین و تصریح فرمودند قدم بردارم و بی تردید مشکلات و موانع و مسیر پیشرفت با کمک مدیران، مسئولان، همکاران و کارکنان دانشگاه فراهم خواهد شد.
وی اظهار داشت: با تجربه‌ای که دارم باید بگویم که دانشگاه آزاد مستعدترین دانشگاه برای پیشرفت است، و مطمئن هستم که دانشگاه آزاد اگر با جهت گیری درست و دقیق پیش برود حرف نخست را در کشور خواهد زد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود به موضوعات بین المللی هم اشاره و با بیان اینکه ایران محور مقاومت است و هر توطئه‌ای که آمریکا و صهیونیست می‌بافند چیزی نمی‌گذرد که توسط ایران پنبه می‌شود، گفت: آمریکا و اسرائیل ابتدا به دنبال تجزیه عراق و سوریه و برنامه های شوم دیگر در منطقه بودند اما این آرزوها را به گور می‌برند، در قضیه عراق و با تدبیری که دولت این کشور با مشورت جمهوری اسلامی ایران داشته بدون خونریزی طرح بارزانی خنثی شد.

کد خبر: 848644

وب گردی

وب گردی