پرسپولیس- نفت تهران؛ فرار به سوی پیروزی قبل از دربی!

پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف تیم نفت تهران می رود. این مسابقه یادآور سوپرجام ابتدای فصل است.

به گزارش ایسکانیوز، پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ و جام حذفی بازی های معوقه دارد. اولین بازی معوقه پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی است که روز شنبه ساعت 16:45 برگزار می شود. حریف پرسپولیس تیمی پرحاشیه و آشنا برای سرخپوشان است. نفت تهران از ابتدای فصل که به عنوان قهرمان فصل گذشته جام حذفی در دیدار سوپرجام به مصاف پرسپولیس رفت تا امروز همچنان درگیر حاشیه های مالکیتی و مدیریتی است. بارها علی کریمی و حمید درخشان به عنوان سرمربی جانشین یکدیگر شده اند! در مورد مالک باشگاه نفت هم حواشی و شایعه های زیادی منتشر شد با این شرایط خیلی ها پرسپولیس را در بازی با نفت از پیش برنده می دانند. اتفاقی که می تواند برای هر تیمی خطرناک تلقی شود.

پرسپولیس فصل گذشته نیز در دیدار با تیم دسته دومی قشقایی شیراز در جام حذفی خود را از پیش برنده می دانست و باخت و حذف شد. شاگردان برانکو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل الهلال موفق نبودند و نتوانستند به فینال برسند. ضمن اینکه حواشی زیادی هم برای این تیم پیش آمد با این حال پرسپولیس دوست ندارد مقابل تیم نفت از گردونه رقابت ها حذف شود. بخصوص اینکه بعد از این بازی باید در دربی پایتخت به مصاف استقلال برود. بنابراین هواداران پرسپولیس انتظار دارند آنها با یک برد روحیه بخش مقابل نفت تهران با انرژی خود را برای دربی آماده کنند.

پرسپولیس در سوپرجام هم توانست تیم نفت را شکست بدهد و اولین جام خود را بگیرد. این مسابقه برای هواداران تداعی کننده همان بازی است. شاگردان برانکو به دنبال فرار به سوی پیروزی هستند تا هم باخت الهلال را فراموش کنند و هم در آستانه دربی در وضعیتی مطلوب قرار بگیرند.

برنده این بازی در مرحله یک هشتم به مصاف تیم دسته اولی بادران تهران خواهد رفت.

602

کد خبر: 848675

وب گردی

وب گردی