چهره ترامپ با ضربات پوتین  روی زمین  کشیده شد

یکی از نقاشان سبزوار در پاسخ به گزافه‌گویی‌های رییس جمهوری آمریکا، طراحی تصویر چهره ترامپ را با ضربات پوتین نظامی خود روی زمین آغاز کرد.

به گزارش ایسکانیوز براساس خبر دریافتی، مجتبی مومن یکی از نقاشان تصاویر شهدای سبزوار، طراحی تصویر چهره دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا را آغاز کرد که این اثر روز جمعه در حاشیه نمازجمعه این هفته توسط مردم سبزوار لگدکوب خواهد شد.

مجتبی مومن که ماه گذشته تصویر شهید محسن حججی را همزمان با تشییع پیکر شهید در ایران با اثر انگشت خود و همراهی مردم سبزوار طراحی و نقاشی کرده بود گفت: اثر انگشت هر فرد مخصوص خودش است و نقاشی با اثر انگشت نشان از هویت این اثر و امضای تمام مردم سبزوار در پای این تصویر است. کشیدن تصویر ترامپ با پوتین هم برای تحقیر وی به علت توهین به ملت بزرگ ایران است. البته همه ملت ها و مردم جهان برای ما ارزشمند هستند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «ما با ملت آمریکا هم دشمنی نداریم»، ما با دولت آمریکا و استکبار مشکل داریم و مبارزه می کنیم.

وی با بیان اینکه خود را بسیجی و پاسدار انقلاب اسلامی می‌داند، توهین و تحریم به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا را محکوم کرد و گفت: لباس نظامی به تن می‌کنم و تصمیم دارم پوتین به پا کرده و با لگد زدن به زمین تصویر چهره این دولت مرد مستکبر و و منفور جهانی را نقاشی کنم.

این هنرمند سبزواری با اعلام شروع عملیات نقاشی ترامپ در مساحتی بیش از ۵۰ مترمربع در کنار جایگاه نمازجمعه سبزوار، بیان کرد: این تصویر با رنگ پلاستیک روی آسفالت نقاشی شده که با اولین باران پاییزی به کلی این چهره منحوس از شهر سبزوار پاک شود.

۵۰۲

کد خبر: 848696

وب گردی

وب گردی