تمام مصوبات ستاد اربعین کرمانشاه باید تا پایان مهرماه اجرا شود

اجرایی شدن تمام مصوبات ستاد اربعین استان کرمانشاه تا پایان مهرماه جاری از موضوعات مورد تأکید در ستاد اربعین استان کرمانشاه بود.

به گزارش ایسکانیوز،نشست ستاد اربعین استان صبح امروز جمعه به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور اعضای ستاد و مسئولین دستگاه‌های اجرایی در محل سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در این نشست، مراسم اربعین را بزگترین همایش اسلامی در دنیا دانست و بر برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسم تاکید کرد.

هوشنگ بازوند با اشاره به مشارکت مردم در خدمات دهی به زائران حسینی در استان افزود: باید در سالهای آینده مدیریت زوار را به خود مردم واگذار کنیم.

وی با اشاره به برنامه زمانبندی برای آماده سازی استان جهت میزبانی زائران اربعین حسینی تاکید کرد: پایان مهرماه تمام مصوبات ستاد اربعین باید اجرایی شده و به اتمام برسد.

انتقاد فرماندار قصرشیرین از وضعیت تابلوهای راهنمایی، پارکینگ‌ها و آب و برق

همچنین فرامرز اکبری، فرماندار قصرشیرین نیز در این نشست گفت: هماکنون وضعیت تابلوهای راهنما در جاده ها برای هدایت زائران بطرف مرز خسروی مناسب نیست و این موضوع باعث سردرگمی زائران می شود.

وی با اشاره به احداث پارکینگ در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی افزود: پارکینگ ها به ویژه پارکینگ ارتش هنوز شن ریزی نشده است و آماده نیست.

فرماندار قصرشیرین افزود: همچنین مشکل آب سرویس‌های بهداشتی هنوز حل نشده است. وضعیت برق رسانی به پارکینگها نیز مناسب است و انتظار داریم روشنایی پارکینگ های جدید هم به زودی تامین شود.

اکبری یادآور شد: زیرساخت های امنیتی در شهرستان قصرشیرین فراهم شده و وضعیت امنیتی مرز خسروی و عملکرد نیروهای اطلاعاتی نیز در این منطقه مطلوب است.

تابلوهای هدایت کننده تا ۵ آبان نصب می شود

بهمن خسروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه نیز در این نشست گفت: تابلوهای هدایت کننده زائران در جاده ها ساخته شده و تا ۵ آبان همگی نصب می شود.

منبع:مهر

902/900

کد خبر: 848710

وب گردی

وب گردی