سایت AFC :گل‌های پرسپولیس نتیجه بازی خوب جناح چپ بود /منشا عملکرد خارق‌العاده‌ای داشت

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در تحلیلی بازی نماینده کشورمان را در شهر مسقط را تحلیل کرد و تعریف از جناح چپ تیم برانکو و توان گلزنی گادوین منشا تعریف کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی مسابقه سه‌شنبه شب پرسپولیس و الهلال در شهر مسقط را در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان تحلیل کرده است.

این رسانه عنوان کرد تیم عربستانی در بازی انجام گرفته از روش ۱-۴-۵ مقابل پرسپولیس استفاده کرد تا از امتیاز برتری ۴ بر صفر خود در بازی رفت نهایت استفاده را ببرد.

در این قالب الفرج و نیکولاس میلشی به حمایت از ۵ مدافع تیم خود پرداختند.در حالیکه کارلوس ادواردو،‌سالم الدوساری و عمر خربین وظیفه داشتند برای حمله تلاش کنند.این سه تن در مرکز زمین تجمع می‌کردند تا با یکدیگر فاصله کوتاهی در حالت مالکیت توپ داشته باشند. همچنین بتوانند به سرعت خود را به قلب دفاع پرسپولیس بزنند.در این حال خربین همچنان در فرم مطلوب برای گلزنی قراردشت و ۲ گل زد.آن هم در حالیکه الهلال با دقت شوت ۳۷.۵ درصد از برتری خود برابر پرسپولیس (۲۵ درصد) برای گلزنی استفاده کرد.

*امتیاز پاس‌های تیم پرسپولیس

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه این گزارش در مورد پرسپولیس نیز عنوان کرد:در نقطه مقابل، پرسپولیس برای حمله دستورالعمل مشخصی داشت.آنها در زمانی که در گلزنی نتیجه نمی‌گرفتند،‌به خواستند برانکو، مربی خود مربع تشکیل داده و توپ را بین خود رد و بدل می‌کردند.گاه تا ۳۰ پاس نیز در محوطه جریمه حضور یافتند.

محمد انصاری،‌مدافع چپ و وحید امیری، گوش چپ تیم با یکدیگر ۱۴ پاس را رد و بدل کردند و ۲ گلی که گادوین منشا برای پرسپولیس به ثمر رساند،‌در سایه پاسکاری های دو بازیکن نامبرده بود و ارزش این پاس‌ها را بیشتر مشخص کرد.

*تعریف از بازی منشا

در ادامه این گزارش همچنین از مهاجم تیم پرسپولیس یعنی منشا که هر دو گل تیمش را زد، نیز تعریف شد:گادوین منشا مقابل الهلال عملکرد خارق‌العاده‌ای داشت و با وجود ساختار دفاعی تیم عربستانی،‌توانست ۲مرتبه تور دروازه الهلال را لرزه درآورد.این مهاجم نیجریه‌ای در حقیقت از سرعت و انعطاف بازی خود به خوبی مقابل خط دفاع حریف استفاده کرد.او دروازه‌ الهلال را بازکرد تا رامون دیاس برای کسب نتیجه در فینال بازی‌ها،‌به فکر بالا بردن توان دفاعی تیمش باشد.

602

کد خبر: 848752

وب گردی

وب گردی