رفع نقاط حادثه‌خیز چهارمحال و بختیاری موردتوجه قرار گیرد

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: رفع نقاط حادثه خیز چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسکانیوز،گودرز امیری در گفت و گو یی با اشاره به اینکه رفع نقاط حادثه خیزچهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری به علت داشتن شرایط کوهستانی دارای نقاط حادثه خیز متعدد است.

وی بیان کرد: باید برای کاهش سوانح جاده ای در این استان، این نقاط حادثه خیز اصلاح شوند.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری و معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در حال حاضر ۹۰۰ نقطه حادثه خیز در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که باید با اختصاص اعتبارات این نقاط حادثه خیز رفع شوند.

۱۶۰ نقطه حادثه خیز در چهارمحال و بختیاری رفع شد

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری و معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طی فعالیت دولت یازدهم ۱۶۰ نقطه حادثه خیز در این استان اصلاح شد، تاکید کرد: این نقاط حادثه خیز از مهمترین نقاط در جاده های استان بودند که استاندارد سازی شدند.

وی ادامه داد: نصب دوربین های کنترل سرعت در جاده های استان از دیگر اقدامات دولت در این استان به شمار می رود.

سرعت غیر مجاز عامل اصلی در ایجاد بیشتر تصادفات در چهارمحال و بختیاری است

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری و معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مهمترین عامل سوانح جاده ای در این استان بی توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی است، تاکید کرد: سرعت غیر مجاز عامل اصلی در ایجاد بیشتر تصادفات در این استان گزارش شده است.

وی ادامه داد: باید زمینه ترویج فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این استان فراهم شود و از تمام ظرفیت ها در این زمینه بهره گیری کرد.

منبع :مهر

902

کد خبر: 848761

وب گردی

وب گردی