ذوب آهن صفر  ـ پارس جنوبی جم  یک / این تاتار بی رحم

نیمه اول این بازی در حالی با نتیجه یک بر صفر به سود پارس جم در جریان است که در صورت باقی ماندن این نتیجه در پایان بازی شاگردان تاتار بار دیگر صدر جدول را در اختیار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، ذوب آهن برای دومین هفته متوالی است که به مصاف تیم های بالای جدولی می رود؛ شاگردان قلعه نوعی تا به اینجا نتوانسته اند نتایج قابل قبولی کسب کنند و با دوازده امتیاز در میانه های جدول جای گرفته اند در مقابل اما پارس جنوبی با هدایت مهدی تاتار نتایج خوبی کسب کرده و در صورت مسب امتیاز در این دیدار بار دیگر صدر نشین خواهند شد.

جمعه 28 مهر

هفته دهم لیگ برتر

ورزشگاه نقش جهان

ساعت: 16:50

تیم داوری:حسین زرگر – سجاد طوری – محمدجواد مداح – محمدحسین ترابیان
ناظر: خداداد افشاریان

کارت زرد

مجتبی لطفی(44) از پارس جنوبی

ترکیب ذوب آهن

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهران درخشان‌مهر، مهدی مهدی‌پور، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی سوارز

ترکیب پارس جنوبی جم

محسن فروزان، مجتبی لطفی، مایکل اومانیا، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، فرشاد سالاروند، حسین پورامینی، مهدی زبیدی، مجید علیاری، آلویس نانگ و ابراهیم صالحی

شرح بازی:

بازی پایاپای دنبال می شود اما ذوب آهن موقعیت های بیشتری را روی دروازه پارس جنوبی خلق کرده است اما دروازه فروزان همچنان بسته مانده است.

شرح گل:

ذوب‌آهن 0 - پارس جنوبی 1 (دقیقه 40: مهدی زبیدی): زبیدی ضربه آزاد را با پاس کوتاه با سالاروند کار کرد که این بازیکن نیز توپ را به زبیدی برگشت داد تا او با شوت پای چپ تماشایی از فاصله 25 متری دروازه مظاهری را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه 6 – اولین خطر جدی این بازی در این دقیقه شکل گرفت و ضربه سر زبیدی با تاثیرگذاری صالحی دروازه ذوبی ها را تهدید کرد اما حضور به موقع مظاهری باعث شد تا این خطر برطرف شود.
دقیقه 7 – ضربه استنلی کی روش از درون محوطه جریمه دروازه پارس جنوبی را به شدت تهدید کرد اما واکنش دیدنی فروزان مانع از راهیابی توپ درون دروازه این تیم شد.
دقیقه 8 – ارسال حسینی از جناح راست با ضربه سر استنلی جمی ها را تهدید کرد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 13: شوت دیدنی حسینی از فاصله 30 متری با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه فروزان به بیرون رفت.
دقیقه 21: صالحی از داخل محوطه جریمه ذوب شوت‌زنی کرد که توپ بعد از برخورد به حسینی برگشت داده شد.

دقیقه 25: نفوذ خطرناک زبیدی از جناح راست و پاس در عرض او را نانگ و در ادامه صالحی نتوانستند استفاده کنند تا موقعیت پارس جنوبی از دست برود.

دقیقه 30: ارسال تیموری و ضربه سر صالحی حاصلی برای پارس جنوبی نداشت و به اوت رفت.

دقیقه 39: ارسال محمدی‌مهر نزدیک بود تبدیل به گل شود که مظاهری به راحتی توپ را جمع کرد.
دقیقه 39: پاس به بیرون تبریزی قبل از رسیدن به کی‌روش استنلی توسط اومانیا به کرنر رفت.

جایگاه در جدول رده بندی:

ذوب آهن با دوازده امتیاز هشتم است و پارس جنوبی جم با نوزده امتیاز در رده دوم قرار دارد

بازی از نگاه سکو ها:

استقبال خوبی از این بازی به عمل نیامده است.

در حالی مه قرار بود راس ساعت 16:50 دقیقه آغاز شود اما در نهایت با ده دقیقه تاخیر و راس ساعت 5:00 آغاز شد.

ورزشگاه نقش جهان که افتتاح آن سر و صدای فراوانی را در پی داشت همچنان با ضعف های فراوانی روبرو است و علاوه بر مشکلات چمن این ورزشگاه پروژکتور های این ورزشگاه هم چند هفته است که با مشکلات فراوانی روبرو است و در این دیدار هم ظاهران برای رفع این عیوب یک نفر در بالاترین نقطه ورزشگاه در تلاش است تا این مشکل را برطرف کند.

606

کد خبر: 848830

وب گردی

وب گردی