امیدوارم روند خوب استقلال ادامه پیدا کند/  زمان ثابت می‌کند انتخاب شفر چقدر به سود استقلال است/ بعد از دربی مفصل صحبت می‌کنم

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: به همه بازیکنان، مربیان و تمام کسانی که زحمت کشیدند این پیروزی حاصل شود و تیم به دور بعدی صعود کند، خسته‌نباشید و تبریک می‌گویم.

حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پیروزی تیم فوتبال استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: به همه بازیکنان، مربیان و تمام کسانی که زحمت کشیدند این پیروزی حاصل شود و تیم به دور بعدی صعود کند، خسته‌نباشید و تبریک می‌گویم. امیدوارم روند خوب استقلال ادامه پیدا کند و تیم به روزهای اوج خود برگردد.

وی با اشاره به شوک مثبت وارده با توجه به تغییر سرمربی و حضور وینفرد شفر، سرمربی آلمانی روی نیمکت استقلال گفت: خدا را شکر تصمیم خوبی از سوی اعضای هیأت مدیره اتخاذ شد. البته زمان ثابت می‌کند این تصمیم چقدر به سود استقلال بوده است.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: فعلا ترجیح می‌دهم بیشتر از این صحبت نکنم تا خدای نکرده حاشیه‌ای ایجاد نشده و از صحبت‌هایم سوءبرداشت نشود. بعد از دیدار مقابل پرسپولیس در دربی 85 به صورت مفصل صحبت خواهم کرد.

604

کد خبر: 848972

وب گردی

وب گردی