خدمات دانشگاه آزاد اسلامی مثال زدنی است

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی خدمات دانشگاه آزاد اسلامی را در عرصه علمی و پژوهشی مثال زدنی دانست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد اردبیل، صدیف بدری در مراسم پایانی سومین کنفرانی سلولی مولکولی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: این دانشگاه از بدو تاسیس خدمات شایان علمی داشته و الگویی برای مراکز علمی و مدیریتی است که درآمد و هزینه شان از خود است و وابستگی ندارد.

بدری با تاکید بر حمایت مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از تاسیس رشته های جدید در این دانشگاه حمایت کرده و از مسوولان دانشگاه می خواهم بر تاسیس رشته های میان رشته ای اهتمام بیشتر داشته باشند.

وی ادامه داد: باید رشته هایی ایجاد شود که بتواند ایجاد اشتغال کند و آسیبی که در عرصه آموزش عالی مبنی بر پشت میزنشینی فارغ التحصیلان احساس می شود، از بین برود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فاصله بین دانشگاه و صنعت باید از بین برود و تحقیقات جوامع علمی باید در اقتصاد و صنعت استفاده شود. مجلس شورای اسلامی نیز از این موضوع حمایت کرده و در برنامه توسعه ششم، بودجه ویژه ای را برای پژوهش و فن آوری دانشگاه ها لحاظ کرده است.

گفتنی است سومین کنفرانس سلولی و مولکولی به مدت دو روز با حضور استادان و پژوهشگران زیست شناسی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد.

کد خبر: 848976

وب گردی

وب گردی