تقدیر فرمانده نیروی انتظامی از تلاش های مجاهدت گونه مأموران پلیس در هفته ناجا

سردار حسین اشتری پس از پایان هفته نیروی انتظامی با ارسال پیامی از تلاش کارکنان این نهاد امنیت ساز و امنیت پرور در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسکانیوز ،سردار حسین اشتری پس از پایان هفته نیروی انتظامی با ارسال پیامی از تلاش کارکنان این نهاد امنیت ساز و امنیت پرور در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران عزیز و خواهران گرامی ام

از آنجا که فعالیت و تلاش در راستای استقرار و استمرار امنیت، امری خدایی و خواستگاه همگان و زمینه ساز پیشرفت در تمام شئون زندگی مردم یک سرزمین بوده و اینک که این وظیفه خطیر بر عهده سبزپوشان نیروی انتظامی قرار گرفته، بر خود فرض می دانم تا مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و خدمات کارکنان، فرماندهان، مدیران و مسئولان خدوم, زحمتکش و جان برکف پلیس در راستای برگزاری هفته نیروی انتظامی و ارائه گزارش عملکرد به مردمان خوب سرزمین پر آوازه کشورمان، اعلام و این تلاش های جهادگونه و خدایی را ارج نهم.

به طور قطع اظهار رضایت رهبر فرزانه انقلاب از فعالیت های پلیس در آیین میثاق با ولایت(مراسم دانش آموختگی دانشگاه علوم انتظامی امین مورخ 96-6-26) مدالی دیگر بر سینه "مجاهدان فی سبیل الله" است که پیش از این نیز امام خامنه ای عزیز این نشان را ارزانی نیروی انتظامی کرده بودند و می بایست همگان تلاش کنیم تا این اظهار رضایت را به سر حد عالی رسانده تا در نهایت به این هدف الهی که پلیسی در طراز جامعه اسلامی داشته باشیم، نائل شویم.

بار دیگر مراتب سپاس خود را به گوش شما خواهران و برادران تلاشگر و با ایمانم در جای جای نیروی انتظامی رسانده، نیرویی که بی هیچ چشمداشتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و آماده است تا آن را در دفاع از امنیت و کیان و ناموس این مرز و بوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارزانی کند، شما حافظان امنیت و میراث داران کسانی هستید که در هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حریم با اهدای خونشان امنیت را برای این کشور به ارمغان آوردند. از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم تا ما را ادامه دهندگان مسیر پر فروغ شهدا قرار داده و تلاش های کوچک ما را بزرگ داشته و بر برکت آن بیفزاید. و من الله التوفیق/برادر شما حسین اشتری

705

کد خبر: 848979

وب گردی

وب گردی