رسیدگی فوری به مشکلات سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما درنامه ای سرگشاده به روسای 3 قوه خواستار رسیدگی فوری به مطالبات سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین شد.

به گزارش ایسکانیوز، متن نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما به روسای 3 قوه به شرح زیر است:

سران محترم قوای سه گانه کشور
با سلام و احترام
همان گونه که مستحضرید ماه هاست تعداد زیادی از سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری که با اعتماد به مجوز بانک مرکزی اقدام به سپرده گذاری در موسسه مالی و اعتباری کاسپین کرده اند بنا به دلایلی آواره و سرگردان انند و شادی و آرامش از خانواده هایشان گرفته شده است.
مردم ماه هاست که خواستار دسترسی بدون قید و شرط به سپرده هایشان و تعیین تکلیف این موسسه مجاز متخلف توسط بانک مرکزی هستند، مردم برای اینکه خواسته ها و مطالبات بحق خود را به گوش روسای 3 قوه برسانند تاکنون چندین نامه نوشته و تجمعات مختلفی برگزار کرده اند.
در آخرین مورد بیش از 5 هفته و در شب های سرد تهران، روبروی ساختمان قوه قضاییه تحصن کردند؛ سپرده گذاران معترض، با وجود تمام تلاش ها و واسطه ها همچنان پاسخ مناسبی از مسئولان 3 قوه ودستگاه های زیر مجموعه نشنیده اند.
در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی مدت هاست با انواع و اقسام روش ها تلاش می کنند با تحمیل تحریم و تشدید فشارها به مردم بین آنان با نظام جمهوری اسلامی فاصله بیندازند، آیا عدم پاسخگویی و عدم رسیدگی سریع و فوری به مطالبات بحق ده ها هزار سپرده گذار، عرصه را برای دشمنان و رسانه های بیگانه باز نمی گذارد؟
با گذشت ماه ها از بلاتکلیفی و سرگردانی مردم، کوتاهی و سهل انگاری برخی از دستگاه های دولتی موجب شده زندگی بسیاری از خانواده ها با فروپاشی و درگیری های عدیده روبرو شود، آیا می شود فقط تماشاگر این ماجرا بود و بعد ادعای انقلابی هم داشت؟
سکوت و انفعال روسای 3 قوه و دستگاه های زیرمجموعه درقبال تضییع حقوق مردم و پاسخ ندادن به خواسته های بحق مردم، با ادعای انقلابی گری تناقض دارد؛ ما دانشجویان مسلمان ایران زمین از روسای 3 قوه انتظار داریم در جهت رضایت و تقویت اعتماد عمومی و حفظ منافع هموطنان در سراسر کشور، در اقدامی انقلابی و قاطع و به فوریت به مشکلات سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین رسیدگی کرده و آرامش دوباره را به خانواده های آنان بازگرداند.
و من الله التوفیق
بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما

کد خبر: 848998

وب گردی

وب گردی