گزینه اصلی استانداری سیستان و بلوچستان کیست؟/ احتمال معرفی استانداردرجلسه یک شنبه هیات دولت

نماینده مردم زاهدان در مجلس دهم گفت: استاندار استان سیستان و بلوچستان در دولت دوازدهم به احتمال زیاد فردا، یک شنبه در جلسه هیات دولت معرفی می شود.

علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان با بیان این که مراحل انتخاب استاندار سیستان و بلوچستان در حال طی شدن است، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت: نتیجه نظر مجمع نمایندگان در رابطه با گزینه پیشنهادی استانداری با وزیر کشور مطرح شده است.

وی گفت: نظر وزیر کشور مبنی بر این است که استاندار سیستان و بلوچستان تغییر کند.

یارمحمدی با بیان این که زمانی قمی استاندار سابق استان مرکزی از گزینه های اصلی استانداری سیستان و بلوچستان است، گفت: از گزینه های دیگر برای تصدی استانداری می توان به آقایان دانیال ملایی اشاره کرد.

نماینده مردم زاهدان در رابطه با اینکه نظر مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در رابطه با انتخاب محمود زمانی قمی به عنوان استاندار این استان در دولت دوازدهم چیست، گفت: آقای زمانی قمی نمره قبولی را از مجمع نمایندگان گرفته است.

وی در پایان با بیان این که تمام گزینه ها نمره قبولی را از مجمع نمایندگان گرفته اند، گفت: آقای زمانی قمی بالاترین نمره قبولی را گرفته است.

یارمحمدی در پایان گفت: استاندار سیستان و بلوچستان به احتمال زیاد فردا یک شنبه در جلسه هیات دولت معرفی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، علی اوسط هاشمی متولد 37 در شهرستان سنقر است که از سال 92 در دولت یازدهم استاندار سیستان و بلوچستان تا به کنون بوده است.

محمود زمانی قمی استاندار استان مرکزی در دولت یازدهم بوده است همچنین وی استانداری ایلام، چهار محال و بختیاری، معاونت سیاسی استانداری همدان، سمنان و مدیرعاملی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را در کارنامه خود دارد.

دانیال ملایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی دبیر هنرستان شهید رجایی بندرعباس بوده و بعد از آن به استخدام وزارت کشور درآمده است . ملایی در دولت هشتم معاون سیاسی – امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان بود. وی در دولتهای گذشته در وزارت کشور تا سطح معاون وزیر نیز مسئولیت داشته است.

901/900

کد خبر: 849017

وب گردی

وب گردی