حاجی بیگی:  بیرانوند و مسلمان از پرسپولیس جدا نمی شوند/ برانکو شرط و شروطی برای پرسپولیس نگذاشته است

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند و مسلمان از پرسپولیس جدا نخواهند شد و آنها با قدرت در تیم به کارشان ادامه می دهند هم برانکو و هم باشگاه رضایت کامل از این دو نفر دارد.

محمد رضا حاجی بیگی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: مشکلی برای بازی دربی نداریم و بازیکنان به صورت منظم تمریناتشان را انجام می دهند و با آمادگی کامل مقابل شاگردان شفر به میدان خواهند رفت.

وی افزود: در مورد تمدید قرارداد برانکو باشگاه موضع خود را اعلام کرده و مشکلی برای ادامه همکاری با این مربی نداریم.او تاکنون نتایج خوبی با پرسپولیس بدست آورده و باشگاه از او رضایت دارد.حتی خود برانکو هم تا کنون هیچ شرط و شروطی برای باشگاه نگذاشته است.

حاجی بیگی ادامه داد: قرار است در جلسه هیات مدیره که روز دوشنبه برگزار می شود تصمیم نهایی را در مورد تمدید قرارداد برانکو بگیریم و باید خود او هم در این نشست حضور داشته باشد.البته اگر این جلسه دو روز دیگر برگزار نشود بعد از دربی دور هم جمع خواهیم شد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بیرانوند و مسلمان از پرسپولیس جدا نخواهند شد و آنها با قدرت در تیم به کارشان ادامه می دهند هم برانکو و هم باشگاه رضایت کامل از این دو نفر دارد.

600

کد خبر: 849036

وب گردی

وب گردی