درگیری مسلمان با هوادار خانم در فرودگاه عمان؛ از قلیان کشیدن من حرص میخوری؟!

محسن مسلمان که عملکرد خوبی در دیدارهای اخیر پرسپولیس نداشت ساز جدایی کوک کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز (29مهرماه) در سری رقابت های جام حذفی به مصاف تیم نفت طلاییه خواهد رفت. محسن مسلمان بزرگ ترین غایب این دیدار است که روز گذشته نامش از لیست 18 نفره پرسپولیس برای این دیدار حذف شد. شواهد نشان می دهد اسن بازیکن دیگر تمایلی به ادامه همکاری با پرسپولیسی ها ندارد!

مسلمان که عملکرد خوبی در دیدار با الهلال عربستان هم نداشت پس از تعویض و خروجش از زمین با لگد زدن به اجسام کنار زمین و دست ندادن با برانکو به این موضوع قوت بخشید. همچنین او با اعتراضات شدید هواداران در فرودگاه مسقط مواجه شد و کارش با برخی از آن ها به درگیری لفظی هم کشید؛ اما این تمام ماجرا نبود، مسلمان در صحبت هایش با یک هوادار خانم گفت: چهار هفته دیگر مرا تحمل کنید بعد از آن دیگر مرا با لباس پرسپولیس نخواهید ندید!

جروبحث این هوادار با مسلمان ادامه داشت و وقتی خانم هوادار به او گفت خداراشکر پس لطفا در این چهار هفته کمتر قلیان بکش تا بتوانی خوب بازی کنی با واکنش تند و تمسخر آمیز محسن مواجه شد، او به این هوادار گفت: بله، من قلیان می کشم، خیلی حرص می خوری؟؟ که با دخالت کمال کامیابی نیا و هواداران بحث تمام شد.

جدایی محسن مسلمان از جمع پرسپولیسی ها خیلی هم دور از ذهن نیست و با توجه به محرومیت سرخ ها برای جذب بازیکن این انتظار می رود که بازیکنان یکی از پس از دیگری ساز جدایی کوک کنند.

601

کد خبر: 849078

وب گردی

وب گردی