رادیو اربعین برای سومین سال متوالی راه اندزی شد

همزمان با فرارسیدن ایام برگزاری مراسم با شکوه پیاده روی اربعین و اجتماع باشکوه زائران حسینی، معاونت صدای رسانه ملی با هدف توجه به اهمیت معنوی این مراسم و برای اطلاع‌رسانی همه جانبه و پوشش هرچه بهتر اخبار و اطلاعات مربوط به حضور گسترده زائران در این مراسم با شکوه، رادیو اربعین را برای سومین سال متوالی راه اندازی می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، معاونت صدای رسانه ملی همزمان با فرارسیدن ایام برگزاری مراسم با شکوه پیاده روی اربعین و اجتماع باشکوه زائران حسینی، رادیو اربعین را برای سومین سال متوالی با هدف توجه به اهمیت معنوی این مراسم و برای پوشش هرچه بهتر اخبار و اطلاعات مربوط به حضور گسترده زائران، راه اندازی می‌نماید.

این شبکه رادیویی از امروز(شنبه) مصادف با اول صفر روی موج اف‌ام ردیف 5/95 مگاهرتز در ایران قابل دریافت است.

پوشش خبری آخرین اقدامات دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان به زائران، اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه از اخبار مربوط به این تجمع میلیونی و اطلاعاتی که زائران در طول سفر خود به آن نیازمندند، از جمله اقدامات و برنامه های رادیو اربعین خواهد بود.

پخش رادیو اربعین 24 ساعته است و نکات لازم را به صورت خبر، گزارش و گفت‌وگو اطلاع ‌رسانی می‌کند.

مخاطبان می‌توانند از طریق گیرنده‌های دیجیتال، رادیو نما و اپلیکیشن تلفن همراه رادیو به نشانی www.iranseda.ir این شبکه را دریافت کنند.
مخاطبان این شبکه در کشور عراق از طریق اپلیکیشن تلفن همراه رادیو می توانند شنونده برنامه های رادیو اربعین باشند.

همچنین علاقه مندان می توانند از طریق شماره پیامک 30000955 ،پیام رسان سروش به نشانی @baradioarbaeen و شبکه های اجتماعی به نشانی @radioarbaeen با این شبکه در ارتباط باشند.

501

کد خبر: 849120

وب گردی

وب گردی