راه اندازی فضای مجازی مختص مادران مسلمان در روسیه

سایت اسلام نیوز در روسیه برای معاشرت بانوان مسلمان در فضای مجازی پروژه جدیدی را راه اندازی کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به موجب این سایت زنان مسلمان می‌توانند با معاشرت در فضای امن، به بررسی مسائل ضروری بپردازند و در مشکلات خود از تجربه و دانش دیگر بانوان مسلمان بهره بگیرند.

پروژه جدید islam-mama.ru برای بانوان مسلمان طراحی شده است. این پورتال فضایی امن را برای معاشرت مادران جوان و آینده مسلمان فراهم آورده است. در حال حاضر شمار منابع اینترنتی که در آن بانوان بتوانند مسائل مربوط به تربیت فرزندان، خانواده و مذهب را پیگیری نمایند بسیار محدود است.

امید است که این سایت بتواند فضایی مناسب را برای حل این مشکل فراهم آورد و بانوان مسلمان بتوانند با معاشرت در فضای امن به بررسی مسائل ضروری بپردازند و در مشکلات خود از تجربه و دانش دیگر بانوان مسلمان بهره بگیرند. این سایت به راحتی در دستگاه‌های موبایل و رایانه بارگزاری می‌شود. پس از ثبت در این سایت، هر بانوی مسلمان می‌تواند به مطالب مورد نظر خود دست پیدا کند.

برای مادران آینده بخش «تقویم حاملگی» راه‌اندازی شده است. در این برنامه مراحل رشد، عکس، اندازه، شکل و موارد مورد نیاز و همچنین اطلاعات مربوط به نوزاد در آن شرح داده شده است. در آینده نزدیک، کتابخانه مختص مقالات آموزشی در حوزه خانواده و تربیت فرزندان در اسلام، سلامتی بانوان در مراحل حاملگی نیز راه اندازی خواهد شد.

502

کد خبر: 849158

وب گردی

وب گردی